Ja ik wil wel met je boosten. Player matches wil je gaan doen neem ik aan? (ik stuur je ook wel even een pm en een berichtje via xboxlive). Ik ben beschikbaar vanavond en morgen. Vanavond even de Showboat achievement halen? Die is makkelijk en snel even te doen. De rest kunnen we dan altijd nog wel eens doen.
Ik heb NFS Carbon ook nog liggen bedenk ik me, dus heb ook wel intresse om daar nog wat achievements bij te halen !
AntraXxX & SjaccoPopino zullen we deze week die NFS Carbon achievements even gaan halen dan? Voeg mij maar toe en kijken wel wanneer we doen
Nee, ranked matches, maar ik weet niet of je gewoon next session kunt doen zoals bij de player matches.
Gears of War 1 PC insane co-op.. Is er iemand die dit spel heeft en het binnenkort eens zou willen spelen? Wordt wel pas over 2 weken, want ik zit eerst met tentamens.
heej gasten, heb een vraag weet iemand alle achievements van assinian creed het zou egt fijn zijn want ik heb er pas 6 gr joerylive7
Je kan overigens via het Dashboard een lijst met alle Achievements van dat spel opvragen. My Xbox -> My Games Library -> zoek je Assasins Creed op -> Achievements
Topic is helaas een beetje dood. Ik zal hier even games neerzetten die ik niet alleen wil boosten, maar ook andere wil helpen met boosten (Zo netjes ben ik dan weer wel ) Let op: Ik heb hierbij ook nieuwe games geplaatst. Daarmee ben ik ook wel bereid om te helpen. Hier komt de hele lijst: Army of Two Banjo Kazooie - Nuts & Bolts Battlefield - Bad Company Burnout Paradise Call of Duty - World at War Call of Duty 3 Command & Conquer - Red Alert 3 Crackdown Dark Sector Dead or Alive 4 Earth Defense Force 2017 F.E.A.R. F.E.A.R. 2 - Project Origin F.E.A.R. Files Fable 2 Far Cry 2 FIFA 09 Forza Motorsport 2 Gears of War Gears of War 2 Grand Theft Auto IV Guitar Hero - World Tour Guitar Hero II Guitar Hero III Halo 3 Halo Wars John Woo's Stranglehold Left 4 Dead Lego Indiana Jones Need for Speed - Carbon Need for Speed - Pro Street Need for Speed - Undercover Ninety Nine Nights Overlord Perfect Dark Zero Prey Project Gotham Racing 4 Resident Evil 5 Rock Band Rock Band 2 Saints Row Saints Row 2 Shaun White Snowboarding The Club The Darkness The Orange Box Tom Clancy's Endwar Too Human Viva Pinata - Paniek in het paradijs
Jij hebt gewoon al je spellen gepost want N3, The Club enz kan je niet eens online spelen.. Welke spellen help je en bij welke wil jij geholpen worden..? PM me anders ff ik heb nog wat spellen te complete..!