Vond de moeilijkheidsgraad wel zeer onstabiel in de game om het maar zo te zeggen. Speelde op Normal dacht ik. Op het ene moment is de game echt te makkelijk en de andere moment wil ik het schijfje wel door de WC spoelen. Daarom ben ik er ook niet verder meegegaan.
Ik was heel even trots op je. @Steel; koop de game nou maar. Je snapt toch van geen enkele game iets. edit: Wacht, ik geef een beter advies: Speel de demo. Vind je die vet, dan zal je de full game ook vet vinden. Ongeacht of je iets van de voorgeschiedenis weet.
Heeft iemand tips voor Kazdan Paratus (die 2e baas)? Vond hem op normal niet zo moeilijk, maar nu op de hoogste moeilijkheidsgraad, ik kan hem maar niet verslaan.
Spoiler Ik moet nu Darth Vader verslaan, ben nu bij het 2e stukje: wat moet ik daar doen? Je weet wel waar hij in het midden staat, soort van lava eromheen en waar hij de heletijd zit te ademhalen en met dingen te gooien En ik heb trouwens nooit kunnen kiezen voor of ik good of bad was? EDIT: ik weet het al Nu moet ik the emperor verslaan maar dat lukt me niet /Mod Spoiler toegevoegd. Let hier in het vervolg even op - Cookie
Ik heb die DLC met characters gedownload. Ik had toen een ander character genomen, maar na opnieuw te gaan spele was ik die saaie secret app. weer. Hoe kan ik het weer veranderen kan het echt niet vinden.
Ben woensdag met Star Wars begonnen, echt een super vette game! Bij de demo twijfelde ik nog omdat ik toen zo veel geraakt werd door kogels van stormtroopers maar nu heb ik bijna nergens last van, de game is op apprenctice zelfs een eitje. Speel hem denk ik vanmiddag wel uit en ga dan meteen op een hoger niveau spelen.. Weet alleen nog niet welk niveau
Het level in The Deathstar is best pittig, zeker op hogere graden, dus roep niet te snel dat je hem vandaag al zult uitspelen.
Was wel wat lastiger dan de rest, maar op apprentice toch vrij makkelijk. Lastigste was nog om uit te vogelen wat ik moest doen met bijv die ringen Maar op een hoger niveau (het hoogste bijvoorbeeld) gaat dit level zeker problemen opleveren, dat heb ik wel al gemerkt. Ik twijfel nu welk niveau m'n 2e playtrough te beginnen..
Op apprentice kom je met standaard force push door het hele spel heen. Probeer Sith lord of Master eens :b:
Ik heb deze game niet meer, maar toen ik de game nog wel had moest ik nog 1 achievement. Gelukkig is er nu DLC bijgekomen waardoor ik minder de verleiding heb de game terug te kopen en ook nog voor die achievements te gaan.
ik heb de game nu goedkoop kunnen regelen via marktplaats.. hoop hem zaterdag te hebben want de game lijkt me toch wel tof en ik ben toche en grote star wars fan
Ik denk dat mensen die op zoek zijn naar uitdieping van het Star Wars-universum (en nog goede ook) met dit spel wel aan hun trekken zullen komen. Met name het einde verklaart het één en ander. De meningen over de gameplay lopen nogal uiteen.