Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dude, gewoon aan de achterkant van dat ding aanvallen en de motoren kapot schieten. Het is echt geen moeilijke missies, zelfs niet met die Sovjet piloten om je heen. Dit moet je wel kunnen halen. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je die motoren kapot moet schieten en dan is het alleen maar een kwestie van naar de achterkant vliegen, knallen en klaar is kees. ;):9 Wel van alledrie he?! ;):cool:

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond dit juist een van de lastigste missies, vooral omdat je gemakkelijk wordt neergeschoten als je te lang achter de motoren blijft hangen om targets op te blazen. Mijn tip is om, als je deze missie voor het eerst speelt, voor missiles te kiezen met multiple target lock. Op die manier kun je snel alle targets opblazen. De eerste gigant kan al binnen een minuut worden neergehaald zodra je de eerste missile volley afschiet.

3. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraag,
    Ik heb sinds gisteren live maar hoe is dit spel online?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Chaotisch, maar wel erg vet vind ikzelf. Verder zijn er aardig wat modes om te doen en een aantal daarvan zijn best origineel in elkaar gestoken voor een online flight simulator. Een heilige tip voor online: Neem een wendbaar, snel en stevig vliegtuig dat tegen een stootje kan. Tweede gedeelte van deze tip is dat je altijd op een hoge snelheid moet vliegen en never, maar dan ook never nooit te lang in een rechte lijn. Die Japanners zijn gemeen goed in dit spel en amerikanen zijn alleen maar irritant doordat vreselijk macho gedrag van ze. Genoeg info?! ;):9

5. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die deze game nog speelt?? Ben druk bezig met de missies, iemand nog algemene tips en trucs??

Laterrrrrrrrrrrrr

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Game staat al een paar maanden te stoffen in de kast...

Maar na het zien van het onderstaande filmpje krijg ik ineens weer zin om te gaan vliegen. :D

Als er nog meer mensen zijn die stuiptrekkingen krijgen, voeg me ff toe, stuur een pm, maakt niet uit.

Het liefst doe ik effe een potje zonder combat maar met stuntvliegen. Dus 1 doet een bepaalde move en de ander moet dat na proberen te doen. :D

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 6 maanden later nog maar eens een poging... 8)
    Mensen die deze game hebben zin om online te spelen?
    Met alleen Machine gun en standaard missiles is het imo best tof. :D

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Mooi opgenomen,zonde dat er maar zo weinig van straaljager films worden gemaakt maar aan de andere kant begrijpenlijk omdat het wel dure producties zijn.

Gisteren was er wel nog eentje op de buis,'Skyfighters' erg mooi gemaakt maar telleurstellende climax op het eind.

Nu ik dat zo zie,heb ik ook wel weer zin om mijn digitale G pak weer aan te trekken.;)

9. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, die heb ik gisteravond ook zitten kijken.
    Verhaal was nogal slap, maar die scenes in de lucht hebben ze echt tof gedaan. :)

Lol! Die hele film staat (in 10 delen) op youtube!! :lol:
    Wel helemaal in het duits, maar dat boeit ook geen moer...

Hier Part 1/10: (de rest zoek je zelf maar op :p )

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke b film. En daarvoor was ook zo slechte b film. Maar ik heb ze beide gekeken. :+

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, moet je dat eerste stuk eens in het duits kijken. :lol:

Als dat vliegtuig in het begin gejat wordt:
    "Marco, Marco! Antworte verdamt noch mahl!" _O_

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op zich vond ik het verhaal meevallen,alleen jammer dat Ipod weer doet moest altijd maar die leuke spelers - snif.En het einde had ik even gemist,maar werd die vrouw met die bril nu kapot geschoten?

Topgun blijft ook goed in de vliegscenes,maar het hele verhaal en soms onuitstaanbare dialogen en sommige scenes kan ik niet luchten.Iron Eagle 1 en 2 waren wel leuk met nadruk op de eerste,maar helaas matig in beeld gebracht.

Even over het spel,maar vinden jullie deze beter dan HAWX?

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Oehw! Iron Eagle! Hoezo jeugdsentiment. :lol:

*Tape erin*
    *Muziek aan*
    *Vijand kapotschieten*

Als ik deel 1 ooit ergens op dvd tegenkom neem ik 'm meteen mee. :D

Dankzij dat soort films heb ik me ooit nog aangemeld bij de luchtmacht.
    Helaas niks geworden tho'. :'-(

Of AC6 beter is dan Hawx weet ik niet. Afgaande op de demo vind ik AC6 iig leuker. Ik trek die die hele "nieuwe besturing van buitenaf" uit Hawx niet.
    Krijg wel kriebels om 'm gewoon te halen, maar ben erg bang dat ik er spijt van ga krijgen als ik het doe...
    Wacht wel gewoon op IL-2 voor de 360. Dogfights! _O_

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op Bol te koop.;)
    En ja ik wilde ook altijd piloot worden,maar als eerst ik heb een bril en ten tweeds ben erg slecht in wiskunde wat een vereiste is haha.

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Die bril heb ik niet, maar dat gebrek aan skills in wiskunde heeft mij idd ook opgebroken.
    Vooral die natuurkundige zooi. Pffff! =(

16. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    bril maakt volgens mij niet uit meer hoor

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat klopt,maar ik denk dat het gewoon een veiligheids maatregel is voor als je bijvoorbeeld de schietstoel zou moeten gebruiken.Door de druk kan de bril dan in je gezicht slaan,er zijn verhalen bekend dat piloten bij het springen onderdelen van de helm die losschoten vol in de face kregen.Tegenwoordig gebeuren dat soort dingen minder,althans zover ik weet maar ik was vroeger een echte Straaljager freak.Je had toen zo'n Duits blad 'Superjet',met waanzinnige foto's en posters.Boeken daarover waren ook niet meer veilig,en ik las er zoveel mogenlijk over en tekende ik die jagers altijd na haha.

Maar we gaan wat oftopic,wil deze AC eigenlijk wel eens gaan spelen.weet niet of er veel verschil is met de gameplay,tegenover de PS2 games hiervan.

Deel Deze Pagina