Ik denk dat op eigen kracht een Blackout casten wel erg over-powered zou zijn. Volgens mij moet je steeds voldoen aan de criteria (3x invocations bijvoorbeeld?) en dan heb je een kans op een synergy.
Maarre, goed nieuws... IK HEB HEM VERSLAGEN! Ook de Absolute Conquerer is plat gegaan! \o/ \o/
Lukte me de vierde keer, toen ik al mijn unions dumpte en verving met één superunion van vijf helden (Rush, Emmy, Baulson, David en Torgal) en de Dragontail II formatie. Het was af en toe nog best krap (heb zelfs één ronde overleefd met maar 440 HPs over). Sommige rondes stonden echt bol van de weapon arts aan mijn kant (Heaven's Door, Celurian Rain) en Rush hielp ook mee met zijn talisman. Uiteindelijk ging Emmy nog eraan. In diezelfde ronde castte Absolute Conquerer een photon shield, waarna hij de meeste klappen van mijn kant ineens kon ontwijken. Gelukkig ging daarna nog één counter wel raak en uiteindelijk uitgerekend Rush die met een "miezerige" klap van 3000 schade de Absolute Conquerer neermept. Ik sprong echt een gat in de lucht haha! Totaal onverwacht.
Toch wel mooie extro daarna en een verwijzing naar LRII misschien (wacht de credits af)? Hoop dat Square Enix van hun fouten leert en het volgende deel wordt misschien helemaal geweldig, want het concept (zeker de gevechten en de manier waarop je skills kunt leren) heeft veel meer potentieel.
En nu nog die Dismantler achievement.
EDIT: Die pils heb ik inderdaad wel verdiend Gakkie! :b:
EDIT 2: Uitspelen kan ook op de "gewone" manier dus, ook al is de AC moeilijk. Met een BR van +/- 130 punten.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2009