Ach, ik vind het niet erg, maar zo 30 in 1 keer is best veel. Straks toch maar eens checken of de links naar de downloadpagina's wel kloppen.
Die staan er al tussen, en met de links naar de previews ben ik bezig. edit: Sjacco, niet zo aan me twijfelen! Anywee; de lijst is up to date. Denk ik. edit2: Uno Rush Preview staat er nu ook.
Hmm weer een lekkere lelijke startpost met al dat hokjes en groene lijnen layout gedoe. Jammer dat die Braid theme allemaal van die donkere achtergronden heeft en niet zo'n mooie lichte die op de achtergrond staat wanneer je bij de theme zelf staat.
Opzich leuke themes die van COD, maar ik vind de originele het mooist. (die heb ik dan ook ingesteld als mijn theme)
Ben al druk genoeg met Kongregate/games/dvd's/school en proberen een iets van sociaal leven te houden. Ik bekritiseer je werk niet, alleen die lelijke layout. Geen gezicht iedere keer zo'n groot groenvierkant en al dat gedoe erbij.
Ik heb even een screenshot gemaakt van de startpost. Ik weet dat die nog niet ik upgedate maar zo zag hij er altijd uit bij mij. Dit is ook wat Tco bedoelde (post bovenaan deze pagina) denk ik.
Hm... Dit is een screen van diezelfde startpost bij mij: Maar als je via deze link naar het overzicht gaat ziet het er dus wel goed uit? Dan doe ik dat gewoon in het vervolg. Kan Fardo ook beter alleen de link in de startpost zetten.
Ligt maar net aan je resolutie idd. Ik denk dat je minimaal 800 in de breedte moet hebben om het normaal te weergeven.
Ik heb van een mod op het Saints Row forum te horen gekregen dat de Saints Row 2 theme voor 98% klaar is. Ze zullen hem waarschijnlijk net voor of tegelijker-tijd met de DLC voor SR2 releasen zei hij er ook nog bij.