Call of Duty

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 26 mrt 2009.

  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Call of Duty Classic [XBLA]

    [gb]Call of Duty[/gb]
    Orginele Ontwikkelaar
    Infinity Ward

    Gepoort Door
    Aspyr

    Uitgever

    Activision

    Genre
    First Person Shooter

    Orginele Platform
    PC

    Platform(s)
    XBLA en PSN

    Spelers
    1-8

    Releasedatum (MW2 Token)
    10 November 2009

    Releasedatum (XBLA)
    2 December 2009

    Prijs (XBLA)
    1200 [​IMG]

    Downloadgrootte
    1,24 GB

    Officiële Website:
    www.CallOfDuty.com

    XBW Gamepage

    Call of Duty

    [gb]Informatie[/gb]
    Als leeftijdratings ergens goed voor zijn is het wel om onaangekondigde projecten aan het licht te brengen. Er is een tijdje geleden geklaagd door ontwikkelaars dat dit niet meer mag gebeuren maar het is toch weer een keer gebeurd. Dit keer gaat het om Wolfenstein 3D en Call of Duty die naar de Xbox Live Arcade en Playstation Network komen. In dit topic bespreken we de laatstgenoemde. De game zal voor het eerst te krijgen zijn op 10 November 2009 als Modern Warfare 2 uitkomt. De mensen die dan de hardened of prestige editie kopen krijgen een token om de game te downloaden. Uiteindelijk zal de game op 2 December ook via XBLA worden gereleased. De multiplayer bevat deze modes: Deathmatch, Team Deathmatch, Retrieval, Headquarters, Search & Destroy en Behind Enemy Lines. De game zal 1200 [​IMG] kosten.

    [gb]Boxshot[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Screenshots[/gb]
    Nog geen screenshots.

    [gb]Filmpjes[/gb]
    Nog geen filmpjes.

    [gb]Artikelen[/gb]
    Nog geen artikelen.

    [gb]Links[/gb]

     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    huh?

    Dus dit gaat over Call of Duty die naar Xbox Live Arcade komt?
    Kan dat dan niet gewoon in die Arcade game topic? :9
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja gemende gevoelens. Weet niet of het veel gespeeld gaat worden.
    Misschien is het een idee om in het topic titel ook Arcade te zetten, anders is er een grote kans dat er weer wordt gecross post. :)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je geen bron?
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel 1942 ook een apart topic heeft.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Frontpage? :)
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb het originele CoD hier liggen als PC game. Een enkele keer gespeeld en daarna niet meer. Ik ben al tijden helemaal klaar met de op 2e Wereld Oorloog gebaseerde (shooter)games. Deze zal ik ook niet kopen dus :)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die missie in Stalingrad zal ik nooit vergeten, het bestormen van rode plein _O_
     
  9. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    nou ik ben benieuwd...speel het spel zelf nog dagelijks op de pc :D
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel points die gaat kosten?
     
  11. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf.., dit spel naar xbox live arcade en psn?
    hoeveel kost dat spel dan?

    het spel kost bij bart smit met uitbreiding slechts 5 euro dus moeten ze wel een hele goede truc hebben, wil de ontwikkelaar dat cod door de massa gedownload wordt, tot nu lijken me de achievements het enige verschil xD
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wow, dit lijkt me echt best vet eigenlijk. Speel nooit arcade, maar Call of Duty was zo'n revolutie...
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ze moeten eigenlijk een CoD complete collection uitbrengen.
    Die zou ik wel kopen.
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit gaat inderdaad over een arcade game. Maar er zijn al eerder games geweest met een apart topic zoals Castle Crashers, Battlefield 1943: Pacific en GoldenEye maar de laatste zal jammer genoeg niet uitkomen. :mad:
    Daar heb ik over gedacht maar uiteindelijk eruitgelaten. Maar misschien is het inderdaad handig om crossposten te voorkomen. Ik heb het in ieder geval bij het Wolfenstein 3D topic wel gedaan. Zou een mod de titel kunnen veranderen in Call of Duty [XBLA] ?
    Dat is nog niet bekend aangezien de game nog niet officieel bekend is gemaakt maar ik verwacht nog wel een aankondiging deze week op de GDC.
    Er is natuurlijk nog niet bekend hoe de game word uitgebracht. Ze zouden ook de hele game een update kunnen geven zodat het weer mee kan met de huidige generatie. Het is nog even afwachten om te zien hoe deze port precies uitpakt. En er zijn natuurlijk ook gamers die helemaal niet op de PC gamen en nu de kans krijgen om een oude klassieker te spelen. Ik heb er in ieder geval zin in want dit is een van mijn favoriete games. Ik heb hier zoveel prachtige momenten mee gehad. :D Vooral online maar de single player was natuurlijk ook geweldig.

    Ik ben ook van plan om later vanavond nog even een update te doen met wat informatie en screens van de PC versie. *)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Als ik zou moeten kiezen tussen CoD en Goldeneye had ik toch liever Goldeneye gepakt.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben Nintendo die rechten niet?
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een moeilijke keuze maar met CoD online heb ik heel veel prachtige momenten gehad. Die maps waren ook nog eens ijzersterk. Ze hebben niet voor niks Carentan gepoort naar Call of Duty 4: Modern Warfare. ;) Maar het blijft een doodzonde dat GoldenEye niet zal uitkomen. |:-
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben het met je eens Terminator.T2, online (COD:United Offensive) is imo een van de beste ooit en de maps waren ongelofelijk goed. (Carentan, Brecourt, Ponyri, Powcamp, Railyard, Foy, Harbor, Hurtgen, Kursk.. enzovoorts :9) (Ik ben een beetje een COD:UO fanboy, ik weet het haha). Ik ben dan ook zeer benieuwd naar deze game en vooral naar hoe het online gaat uitpakken.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik vind Goldeneye echt gewoon de gruwelijkste offline splitscreen hebben ever. Ideale Bond game. Komt ook omdat ik redelijke Bond fan ben, dan is het een feest van herkenning. Niks ten nadele van CoD, want zoals gezegd, wat was dat een revolutie. Alleen die main music al... _O_
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Vroeg vaak de oude COD en MOH gespeeld, maar ik haal ze altijd door elkaar. Is deze COD degene waarin je in de laatste levels in de besneeuwde bossen van de Ardennen loopt?
     

Deel Deze Pagina