Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ze ook nu nog bellen, misschien dat ze morgen dan al de UPS langs kunnen sturen. Was bij mij ook. Maar ik vrees dat hij inderdaad moet worden opgestuurd.
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem nu uit de kast gehaald en erop gezet, nu werkt hij weer. Het zal wel uitstel van executie zijn maar ik wacht nog even af.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit probleem heb ik ook al 1 of 2 keer gehad, in mijn geval was het helemaal geen echte RROD. Heb het zelfs al eens gehad 1 dag nadat hij gerepareerd was. Probeer eens al je kabels er uit te halen, dus echt allemaal, en doe ze er dan weer in. In mijn geval deed hij het toen weer gewoon. Ook even de stekker uit het stopcontact halen, en de kabel uit de voeding er uit.

    Bij een "echte" RROD zal je xbox namelijk nog wel aan gaan, in jou geval hoor je waarschijnlijk de ventilators en de dvd speler ook niet aan gaan, naar mijn weten heb je dus geen echte RROD en zal het bovenstaande er voor zorgen dat je xbox gewoon weer normaal werkt.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goedeavond mannen / dames ;)

    Mijn 360 heeft wederom een RROD, inmiddels al de 3e op dezelfde console ( kreeg telkens refurbished models terug ). Na een pot Nazi Zombies : Verrückt te spelen bleef hij ineens hangen, nu is dat niet erg heb het namelijk vaker gehad.

    De 1ste was gewoon een RROD, een echte. De game ( FIFA 08 ) liep vast en klaar. Wat vreemde lijnen op m'n scherm en toen kreeg ik die 3 lampjes.

    De 2de was wat vreemder, ik had een avondje gegamed met een stel vrienden en heb deze uitgezet. Toen ik s'middags ( na de kater ) even wou spelen, kreeg ik WEER een RROD, dit keer al bij het aanzetten. Zoals Maarten00 al zegt, alles eruit gehaald maar dat mocht niet baten.

    De 3e is tot nu toe de vreemdste. Na een potje Call of Duty ging ik even 30 minuten relaxen, anders krijg ik helemaal vierkante ogen. Toen ik terug kwam even de Zombie modus gedaan en toen bleef hij hangen. Op zich niet vreemd, kan gebeuren, heb het vaker. Na een restart en de cache geleegd te hebben bleef hij weer hangen. Enfin, weer aan-uit en toen kreeg ik een RROD. Daarna kon ik weer even 10~15 minuten spelen en weer hangen. Reboot, weer hangen ... etc etc. Heb toen in de 15x reboot 5x een RROD gekregen.

    Wat denken jullie nou? Een echte RROD en opsturen of gewoon ... niks doen? :p

    Lijkt mij dat ik morgen even "pissed" Microsoft bel ...
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup, bellen. Als hij eenmaal begint gaat het alleen erger worden.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gebeld. Vandaag na 13:30 komt UPS hem afhalen. Misschien deze week nog terug dan!
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.

    Had hem 5 dagen geleden laten ophalen, hopenlijk morgen terug, zou top zijn:)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    UPS heeft de mijne inmiddels gisteren opgehaald. Staat nu "In Transit" naar Frankfurt, DE. Althans, een aankomst scan is gedaan IN Frankfurt dus hij zal nu onderweg zijn naar het repair centre. Damn, ik ben gewoon in staat om een gloednieuwe te kopen, weet je dat.
     
  9. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat dit kan betekenen?

    [​IMG]

    Doet zich voor tijdens de gameplay, niet op het Dashboard (alhoewel die ook rare trekjes begint te krijgen).
    Ik heb sowieso een reparatie-verzoek ingediend, was toch nieuwsgierig naar de mening van de experts hier.

    best wel een scary beeld...;)

    EN JA HOOR! HIJ IS BINNEN. Ik zet em aan en PATS RED RING! E74.... wat een bagger zooi zeg, ben blij dat ik mijn ps3 nog heb;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  10. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat rondgekeken op internet en het ligt waarschijnlijk aan de Scaler chip die los is gekomen. Hij geeft error code E74 met 1 red light (rechtsonder).

    Veel tutorials op het net geven aan dat je het probleem zelf kunt fixen, maar ik stuur em lekker naar microsoft.
     
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg vandaag mijn xbox weer terug, hopelijk houd hij het weer een tijd uit.
     
  12. wekslie

    wekslie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn originele garantie is verlopen, xbox is al wel eens gerepareerd in die tijd. Maar nu heb ik steeds vaker dat als ik hem aan doe de RoL rood knippert. Reboot en hij werkt weer. Ook als ik een game in de tray doe staat er op het dashboard: play dvd. als ik dan op A druk komt er een wit beeld met de tekst: To play this dvd, put it in an xbox 360 console. Heb naar microsoft gemaild, en daar moest je kiezen of je RoL rood knipperde of niet. Heb daar ja ingevuld. Denken jullie dat dit wordt vergoed?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.760
    Lol, afgelopen maandag heeft mn Xbox weer t loodje gelegd.
    En dat terwijl ik de afgelopen 3 maanden alleen maar dvdtjes zit te loeren en amper/nooit meer games speel..:emo:
    Vierde RROD weer. Een maand buiten de garantie, nou ze waren maar geraaien dat ze me nog garantie gaven, anders was ik em geflipt.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    K*nker de g*dver.
    Bel je naar service lijn. Krijg je automsg dat je naar de site moet gaan voor reparatie. Ga ik naar de site, voor ik alles in. Error, neem contact op met de klantenservice. Nog een paar keer proberen. Af en toe kom ik een stap verder en na verzenden, error, neem contact op. Gdv, ik heb toch niks aan die tel. helpdesk als ik geen persoon aan de lijn kan krijgen.
    Wordt hier zo schijtziek van. Dan is je Xbox al kapot en dan kan je niet eens fatsoenlijk contact opnemen of je probleem laten verhelpen.

    Edit: Nog eens geprobeerd en aanvraag lukte nu wel. Nu maar wachten op de email, instructies en lege doos etc.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  15. symtic

    symtic Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, geweldig. Bedankt man, bijna dat ding net opgestuurd _O_
     
  16. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu red ring of death voor de tweede keer!! ik ga hem denk ik zo ff in bij het raam leggen kijken of die het weer doet. iemand anders nog ideeen anders stuur ik hem weer naar microsoft
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarom bij het raam leggen?
    Als je eenmaal RROD hebt, blijf je die denk wel houden. Heb zelf kabels eruit gehaald en er weer ingestopt, maar RROD komt toch ook steeds terug. Kan hem zelf vaak nog wel opstarten middels tray button.
     
  18. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het raam neerleggen helpt bij mij ook niej:mad: dat word weer een paar weken geen xbox:mad::mad:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tegenwoordig een kleine week.
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ..bij het raam? wtf? :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina