Dan zijn je tegenstanders gewoon bad. Als je denkt dat je voor CoD4 geen skill nodig hebt moet je maar aan toernooien meedoen, dan zie je hoe hard je waarschijnlijk word afgeslacht. Je hebt zeker wel skill nodig voor CoD4.
Zónder Acog scope zie ik ze niet vaak. Mja, voor CoD 4 heb je opzich wel skills nodig, vooral als je op de PC mee wilt draaien met de beste clans. Dan moet je wel min. een jaartje fanatiek spelen. Maar dat geldt opzich voor elke game natuurlijk
Nee je moet gewoon een slimme speler zijn, daar komt geen langdurig spelen aan te pas als je talent hebt.
Ow ja hoor. Doe ik zelf ook. Maar op een of ander gaat het met ACOG makkelijker dan de normale snipe. Als je een snipe met ACOG neemt heb je een beetje meer stopping power dan zonder attachment. Maar daar kan het niet aan liggen.
Gaat dit nog door? Anders open ik wel een nieuw toernooitje. Maak ik meteen wat reclame voor Team XBW.
Interesse. Mr Elviss. Toernooi is leuk, maar zoek ook random mensen om mee samen te spelen als deze niet doorgaat.
Ik doe mee als het om COD 5 gaat,cod 4 ben ik niet goed in. Laat het aub horen wnnr en hoe en wat! Gamertag= bleisboi
CoD4 ftw. Ik zit nu na prestige weer lv 22 dus niet zoveel hoge wapens. CoD4 is qua design in mijn ogen beter en de wapens zijn chiller. Ik ben van de partij.