Hoeveel mensen die spel nog spelen? bedoel je hoeveel mensen skirmish spelen en geen live hebben? Dat kun je niet zien, daarvoor zul je naar microsoft moeten mailen voor de verkoopcijfers, die vergelijken met de gemiddelde gamers online en dan heb je je antwoord we zullen wel zien of er een vervolg komt, komt die, dan waren er dus wel genoeg kopers ^^
Aangezien de studio verantwoordelijk voor het maken van deze titel ontbonden is is die kans heel erg klein.
Dat zegt éigenlijk nog niets. Ik denk dat de rechten bij Microsoft liggen, dus zij kunnen altijd een andere studio / ander team op een vervolg zetten.
http://archief.xboxworld.nl/news/11660/microsoft-trots-halo-wars-reeds-1-niljoen-keer-verkocht/ Nu kunnen jullie het zelf uitzoeken.
De mensen die aan Halo Wars werkte hebben zelf een gebouwtje gehuurd en hun runnen nu een deel van Halo Wars, dus er komt vast nog wel een deel van óf Microsoft óf de mensen die deze titel gemaakt hebben
FlyingSaucer, ik zie net dat je een zogeheten dubbelpost maakt. Als je kort na een eigen reactie weer wilt reageren in hetzelfde topic, gebruik dan de Edit-knop! Deze vind je uiterst rechts van het Quote-knopje.
Ik heb nog geen live\o/ En ik ben wel blij dat er zoiets bestaat als Skirmisch. In die goede oude tijd met AoE vond ik het persoonlijk altijd geweldig om er uren over te doen om een kamp op te bouwen, muren bouwen, legertje trainen. En dan het liefst 1 v 1 of 1 v 2 . Lekkere grote map Ik vind het jammer dat het bij Halo Wars allemaal zo snel moet gaan, ben je net lekker op gang met alles upgraden en wil je eindelijk een groot leger opzetten is de vijand alweer bij jou basis:| Toch vind ik het een leuke game, zeer gave cut scenes en makkelijke besturing. Ik hoop dat er meer van dit soort games naar de 360 komen (AoE.)
Ja ik vind dit soort games ook geweldig, maar om AoE naar de console te krijgen. Dat is bijna onmogelijk. Maar we kunnen altijd blijven hopen . grtz
Ik heb nog wel een andere vraag: Ik heb me LE doorgespit, en ik heb het kaartje van de horor guide tank en de map pack gevonden. Nu heb ik de code ingevoerd, maar als ik naar Halo ga kan ik alsnog nergens de mappack downloaden. Waar ik de mappack wel vinden?