Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke Jill er zijn er namelijk 2 ;)

BTW 5000ste post \o/\o/\o/

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maakt niet uit, degene die het makkelijkst te halen is ;)

3. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chris (Safari) Get an A Rank or higher in The Village
    Chris (Stars) Get an A Rank or higher in Experimental Facility
    Jill (Battle Suit) Get an A Rank or higher in Ship Deck
    Jill (BSAA) Get an A Rank or higher in Public Assembly
    Sheva (Clubin) Get an A Rank or higher in Ancient Ruins
    Sheva (Tribal) Get an A Rank or higher in Missile Area
    Wesker (Midnight) Get an A Rank or higher in The Mines
    Wesker (STARS) Get an A Rank or higher in The Prison

A rank is 40.000 points

heb zelf alleen Wesker (Midnight) weten te vrijspelen

hier een plaatje van alle personage

oja SPOILER
    http://media.giantbomb.com/uploads/1/13359/915877-2vwcvb8_super.jpg

4. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is op Public Assembly. Dat is tevens ook de eerste map. Vrij makkelijk om 40.000 punten te halen. Co-op is het waarschijnlijk nog makkelijker. Ik kan me herinneren dat ik samen met Vegeta al 100.000 punten had en toen nog 3min over hadden.

De meeste maps zijn makkelijk. En we hadden vaak niet eens alle tijd gepakt maar na de 80.000 punten gewoon ergens veilig gewacht tot de tijd op was.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jup, beetje jammer dat je hem heb uitgeleend.

80.000 is makkelijk te halen als je een goede partner hebt met een magnum om special dudes af te maken zoals de axe man. Als je hulp nodigg hebt moet je maar roepen. (alleen als je headset hebt want zonder is err geen reet aan!)

Die Jill is wel heel cool van public assembly ( het outfit van het filmpje tegen wesker) en ze heeft best nog wel nuttige wapens, (mp5, flash, first aid spray en pistol) De andere heeft een psg, zo'n scorpion en nog twee dingen, volgens mij landmine en granaten.

Heb nu alle karakters unlocked en moet toch zeggen dat ik de Chrissen heel nuttig vindt (als je de grenadelauncher meteen weggooid bij stars chris) en de laatste wesker met zijn sterke handgun, zijn magnum en zijn hydra, heerlijk die vent.

Mercanaries is echt verslavend!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem alweer terug gehaald. Die persoon wilde alleen die avond spelen en kijken of hij die game ook wilde halen :)

8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A-rank is 40.000? Ik heb overal een B-rank, maar heb soms gewoon bijna 60.000 punten! Hoe kan dat?

Of moet je eerst alle levels vrijspelen? Heb tot nu toe alleen de eerste 4 vrijgespeeld. Speel overigens wel in online co-op.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Co-op is 80.000 voor een A-rank.

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  11. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Gister merceneries gedaan met partner waar ik elke keer mee speel. :) mijn top score zit nu op 246k :D Vind merceneries echt te tof en verslavend gewoon.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook beetje bezig met Merceneries (nu 1x uitgespeeld op normal).. Maar weet iemand hoe die eindscore en ranking etc nou allemaal in elkaar steekt? A is het beste lijkt me? Waarom is het dan 'haal A of hoger'..?

Verder; iemand die even mij wil inviten in een potje met m op difficulty Professional? Dan is dat ook gelijk bij mij geunlocked en kan ik hem daarop uitspelen. Hoef ik niet eerst nog een x Veteran te doen ;)
    Normaal gesproken speel ik games gelijk op zn moeilijkst, maar dit was mn eerste RE dus deed t maar even makkelijk.

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries makkelijk? Heb vanmiddag behoorlijk mijn best gedaan, maar mijn record is 32.xxx punten op het eerste level. Hoe haal je in godsnaam zoveel punten?

Ik pak die time dingen allemaal, maar daar zijn er maar 7 (ofzo) van totaal, per level. Verder die combo-time dingen pak ik ook wel. Toch blijf ik ver onder de 40.000. Is er iemand die mij zou willen helpen om Wesker te unlocken? (The Mines)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beste is SS en daarvoor zit nog S.

Er zijn er wel meer als 7 in sommige maps. Je moet proberen je combo levend te houden. Als je tijdens een combo, combo time pakt dan krijg je voor iedere combo kill er nog eens 1000 punten bij.

16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Voor die 246k punten in co-op heb ik een 116 combo gehaalt + alle combo time erin meegepikt. Verder hebben we alle 149 zombies doodgeschoten + de kip, waardoor je nog meer bonus punten krijgt. Zorg dat je de combo aanhoudt.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Krijg je punten voor die kip. 8)

Naja, ik heb ook moeite met merceneries, ik kom meestal met z'n 2en ergens rond de 12000 punten als ik het me goed herinner.

Gister een uur zitten spellen, telkens C rank..

18. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is de kip 2000 waard :+

BassieJ, we gaan wel een keer spelen, zal ik je even helpen om meer dan 12.000 te krijgen. 8) Met merceneries is het ook hoe meer je oefent, hoe beter je erin wordt. Het is gewoon zoeken welke wegen je hebt beste kan lopen en wanneer je het beste de combo time kan pakken.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Prima man. :) Maar ik heb voorlopig ff geen live, dus het kan misschien nog wel ffies duren. ;) Je hoort het wel als het een keer kan. :)

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je mij miss. een keer helpen? Wil heel graag Wesker met zijn Hydra unlocken :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina