FIFA 09 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rampage, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er morgen pas laat :) ik zoek wel ff op de trade voor een goedkope babel
    wil namelijk vandaag nog mn nl team afhebbe

    Ik zoek ook nog braziliaanse aanvallers zoals Juan Fabiano, en Robinho
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Luis Fabiano Domiolierook. Zelf zoek ik Bentley (RM) of coins bieden mag ook, laat maar weten.
     
  3. markmeijerkatwijk

    markmeijerkatwijk Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Ik ben opzoek naar advanced player training kaarten: 4-1-2-1-2!

    Spelers die ik kan missen: Babel (84), Tevez (87) Palermo (91), Cameronesi (87), Deco (82), Ballack (86), Luis Fabiano (85), Ramos (86), Palop (87), Tevez (87), vd Vaart (85), Cicinho (82)(en ik vergeet er nog een aantal) Ook heb ik nog genoeg coins. Laat even weten, via een prive bericht ofzo!

    En ik ben nog op zoek naar Messi, maar vooral naar 4-1-2-1-2 trainings kaarten.

    Andere vraag... wanneer je bijvoorbeeld alle cups heb verzameld, staan daar coins tegenover?

    T*RING VERSLAVEND!!!
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus. 620+ replies al!?

    Dat had ik dus echt niet verwacht. Vanavond heb ik mijn 360 terug. Mensen die zich vervelen mogen mij wel wat kaartjes geven. ;)
     
  5. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @big boss, zie je geen speler in mn trade list staan die je wilt ?
    heb namelijk geen coins op dit moment, en als ik die had zou ik gewoon
    op de trade gaan en hem 10 sec voor eindtijd kopen :)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het wel irritant met die contracten. Je speler gaat gewoon weg. Als je een speler gewoon op de bank laat zitten als hij nog maar 1 wedstrijd kan spelen gaat hij gewoon nog kei-lang mee. Gisteren weer gespeeld met m'n neefje.

    Krijgen we de melding : "Van der Sar has left your selection". Daarna : "Higuan, Robben, Podolski has left your selection".

    Van een 4 sterren team, terug naar 2. Straks maar even kijken hoe ik dat aan ga pakken.

    Ik zoek :
    Liverpool Crest
    Liverpool thuis / uit shirt
    Goede keeper

    Heb nog GEEN Ultimate Team dus start op een 1 sterren team. Alle hulp is welkom van jullie. Heb genoeg MS Points om eventueel voor jullie een leuke speler op de kop te tikken.
     
  7. hryhryhry

    hryhryhry Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    @Rampage, dit word wel gewoon aangegeven met een "!" als je een wedstrijd begint.. gewoon even goed opletten en je spelers echt uit je selectie zetten, en niet op de bank! Zo voorkom je dat je sterspelers zomaar weglopen.
     
  8. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel een goede manager die bijv. NEG op +3 heeft? Dan kun je daarna zelfs met bronzen contractcards het contract updaten. Die kun je weer in bronzenpacks krijgen of gewoon voor 150 kopen via de trade. Vooral omdat je zegt dat je genoeg MS points hebt, snap ik niet dat je het zover hebt laten komen dat v/d Sar en Robben enzo weg laat gaan gratis :confused:

    Dit is makkelijk te voorkomen en je krijgt toch ook gewoon een waarschuwing voor je een wedstrijd begint dat een speler nog maar 1 match te gaan heeft?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Yep, maar is niet mijn elftal ;) Is van m'n neefje die gewoon wil spelen i.p.v 30 minuten bezig zijn om contracten te verlengen e.d

    Ga vanavond even aan de slag, ga een E. Contana fabriceren en deze met gameplay kaartjes lekker upgraden :)
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je gewoon wilt spelen moet je vooral GEEN ultimate team kopen. :9
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh nee, maar het is wel een erg leuke toevoeging als ik zo eens naar de 600+ replies in dit topic kijk :+

    Ik wil gewoon lekker spelen. Zal daarom gewoon ALLE contracten opsparen ipv ze gelijk uit te delen.

    Ben benieuwd hoe mensen reageren als ze een "zelf-gemaakte" speler zien met de naam Eric Cantona
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Damn dit topic loopt snel, ik heb 2 dagen terug trouwens een XboxLive pakje gekocht..
    Ik had nog 18 spelers waarvan 11 nog maar 1 contract dag hadden, ik kon wel een brons pakje kopen maar dan krijg je maar 2 contracten van 2 dagen ofzo.
    Na deze wedstrijd was het waarschijnlijk gameover geweest en moest ik overnieuw beginnen en heb ik er één gekocht, daarna wat contracten van een vriend gekocht en er wel weer bovenop gekomen:cool:
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik speel het nu gewoon amper omdat echt van bijna van al me spelers de contract is verlopen. Nu speel ik gewoon normaal met Liverpool en zit ik nu op een 9 streak tegen mijn eigen level (en level 14) win echt elke wedstrijd met minimaal 2 goals en de meeste met 4 - 1 en 6 - 1 :9

    Ben ermee bezig om mijn skillpoints weer op te halen... had er eerst 1650 daarna 1200 en zit nu weer op 1500 :D

    Dit topic heeft echt gewoon 100+ posts per dag idd.
    Het FIFA 09 topic is nu gewoon dood en dat is niet leuk :mad:

    Zo wiskunde daarna weer tussenuur...
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry Ferron ;)

    Deel 2 mag iemand anders weer openen. Zoals het er naar uitziet zal dat eind v/d week zijn.
     
  15. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel een manager? Deze heeft stats om je contractduur te verlengen van spelers op wie je een contractcard gebruikt. Koop gewoon eens bronzepacks of silver, of kijk op de trade vor goedkope contractcards. Speel verder offline met bronzenspelers en win een paar matches voor coins. Koop dan voor 150 contract cards via de trade, problem solved.
     
  16. Extremegen

    Extremegen Active Member

    Berichten:
    454
    Leuk Bevonden:
    0
    spelers in de aanbieding:

    ibrahimovic, agbonlahor, berbatov, kanoute, sneijder, pirlo, giovinco, julio cesar, evra, bosingwa, obi mikel, rest volgt.

    ben op zoek naar:

    torres, gerrard, s. ramos of doe goed bod in coins
    evt andere spelers ook welkom
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... :'-(

    En niemand wil deze topic-starter op weg helpen door 2/3 spelers te doneren?


    Slijmmodus uit
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je voor deze 'uitbreiding' betalen? Hoop het toch niet?
     
  19. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop nu veel bronzen pakjes voor contractkaarten en zet al die spelers in mijn collectie, maar als ik je ermee kan helpen, wil ik ze je geven ook hoor.
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar even toe:

    Fergie NL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina