FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je eigenlijk een berichtje na een wedstrijd en waar zie ik mijn level? Vind dat wat onoverzichtelijk bij de game en op eafootballworld site kan ik dat ook niet vinden.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Check startpost.

    Heb tijdje niet gespeeld, en win nu bijna alles met 4 - 0, 3 - 0. Barca2022 had een winratio van 73%. Snap me er niets van, hoe minder ik speel, hoe meer ik win. :)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat kan je instellen bij MY FIFA 09 ergens in de Online Settings. Waar precies weet ik niet :)

    Hoe zit het overigens met Liverpool? Hoe zijn hun stats geworden na de Live Season update? Beter of ... ?
     
  4. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Thanks guys.

    Heb ik dan overheen gekeken in de startpost.

    Wie vanavond ofzo wat potjes wil doen, voeg me maar toe.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Live Season zijn ze 5 sterren, Man Utd 4.5 sterren. Ik speel met Arsenal, they are brilliant (5 sterren).
     
  6. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind het zo jammer ben je lekker aan het spelen 1-1 tot de 89ste minuut dan de 2-1 maken. Hop gaat mijn tegenstander weer weg... Of je begint goed en na 10 min sta je al 3-0 voor. Hop ook deze tegenstander gaat weer weg... Heeft dit nog gevolgen voor hun? Of is het gewoon zonde van mijn tijd en energie?
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 5 min ingame telt de game mee in Ranked (dus win jij). Soms zijn er van die handige jongetjes met een een of andere glitch en dan krijg je geen win en geen loss.

    Laterrrrrr
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Speelde vandaag Barca-Liverpool. Ik ben Liverpool en sliding met Arbeloa 2x waarbij 2x voordeel werd gegeven. Krijg ik ineens 2x geel dus rood. Maar hij stond nog wel op het veld zonder kaart :confused:..
     
  9. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha dat is wel echt mooi, trok de scheids gewoon 2 gele kaarten of 1x geel en daarna filmpje met 2de geel en rood? :9
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zelfde \o/

    @Viktor

    Je weet onderhand toch wel dat ik altijd wat offtopic post :9

    ferronn [Level 12] vs ErwinS [Level 16]

    4 - 1 (final score)

    Skill Level Points = 39

    6 één tegen één kansen gemist gaat ie weg :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    nee hij liet zien dat er al 1 gele kaart was en die werd rood en hij rok gelijk rood. Terwijl de wedstrijd nog maar 5 minuten bezig was en was eerste overtreding..
     
  12. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha vreemd, zou wel mooi zijn als dat een keer in het echt gebeurde }:]
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar dan wordt je speler niet weggestuurd, als je in één keer 2 x geel krijgt en dus rood speelt je speler nog steeds, is een bekende bug die ik bij fifa clubs soms zag..
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok ik heb wat hulp nodig. Verlies de laatste tijd meer wedstrijden. Ook een beetje omdat ik tegen hogere level tegenstanders speel, en zelf meer 4/4,5 sterren teams kies tegen 5 sterren teams, maar ik verlies gewoon nét iets te vaak.

    Wil graag lvl 10 worden, maar als ik op deze manier verder ga lukt dat niet. :+

    Nu zoek ik dus allereerst een 4/4,5 sterren team met een goede (lees: snelle) verdediging. Dat maakt het makkelijker om alsnog tegen teams als ManU en Barca te spelen. Oftewel dan kan ik iig nog de supersnelle spitsen afstoppen. ;)
    Daarnaast wil ik gewoon zelf ook nog wel een goede aanval. Het liefst met één kopsterke spits en één wat snellere spits. Welk team kan ik het beste kiezen dan? Heb Valencia en Sevilla al geprobeerd, maar vind daarvan de verdediging toch te zwak.

    Verder wil ik gewoon weten hoe je beter kan verdedigen. Vaak verdedig ik beter als ik zelf op voluit aanvallen speel, en dus ver van eigen doel.

    Het is ook eigenlijk altijd wel zo dat ik het meeste balbezit en de meeste kansen heb, alleen krijg ik vaak dan een ontzettend lame goal tegen. Dat de bal via een verdediger van mij precies voor de voeten van de spits komt en die vervolgens zo kan doorlopen op mijn keeper etc etc...=(

    Wie o wie helpt mij aan een goed team en heeft wat tips voor mij?? :thumbs:
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Manchester City misschien, die heeft in ieder geval een snelle spits. Anders zou je ook Atletico Madrid kunnen proberen, best wel snel team.

    En verdedigen, zelf anticipeer ik een beetje wat de speler gaat doen. Dus zie ik een pass rechtstreek probeer ik op de bal in te lopen, wanneer ik zie dat het een dieptepass is loop ik alvast de diepte in. Verder doe ik eigenlijk niets anders dan A ingedrukt houden, nooit X.

    Alle goals in de eerste helft, tijdens rust leavde hij. Krijg ik vervolgens een message:

    :+
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Italie:
    Fiorentina
    Spanje:
    Atletico Madrid
    Frankrijk:
    Olympique Lyonnais
    Engeland:
    Fulham(als ze 4.5 zijn)

    Meer 4.5 met een snelle verdediging zijn er volgens mij niet..:D
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, fiorentina speel ik idd ook wel eens mee. Probleem bij al die teams is alleen dat de verdediging nou niet bepaald 'de sterkste' linie is. Ook bij Fio en Atletico zijn de verdedigers vaak erg sloom en niet sterk genoeg om spelers als Ronaldo, Rooney of Berbatov af te stoppen.

    Dat lukt met een verdediging bestaande uit allemaal +80 spelers al moeilijk. Misschien is dit ook wel gewoon het risico van spelen met 'mindere' elftallen. :):
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn niet voor niets 4.5 sterren teams inderdaad, je kan niet verwachten dat die sterker zijn dan Man U. ;)
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Arsenal is ook 4.5. Heb het al een tijdje niet meer gespeeld alleen, dus weet niet of het met updates al is veranderd.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is waar, maar het ene vier sterren team zal allicht een sterkere verdediging hebben dan de andere. Laat ik mijn vraag herformuleren: welk 4,5 sterren team heeft de beste verdediging O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina