1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmm, maar analoog kijken kan er ook niet mee.. of zie ik, dat verkeerd en is daar wel een mogelijkheid voor?
    want maakt in princiepe niet veel uit, analoog en digitaal op de mac dan.
     
  2. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf geheugen van Corsair: Low Latency Mac geheugen.

    Voor de mac ontwikkeld maar geen idee of dat ook voordelen biedt ;).
     
  3. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    elk geheugen werkt tegenwoordig. Zolang het maar DDR2-SoDimm geheugen. Pc5300(?)
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ik zei, je kunt het signaal wel doorlussen vanaf de set-top box (gewoon met een witte coax-kabel), maar dan kun je niet zappen vanaf de Mac. Je gebruikt dan de Mac puur voor het weergeven van beeld.

    Als hij de Hybrid gekocht heeft om digitaal te kijken heeft hij zich of niet voor laten lichten of gewoon een verkeerd product gekocht. Digitale TV+Mac is k*t en duur... Ik heb nog niet echt een oplossing gevonden die aan mijn wensen voldoet, zonder dat je meteen 300 euro kwijt bent.

    Alle Macs (behalve witte MacBook en Mac Pro) zitten tegenwoordig op DDR3-1066 ;).
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dan zijn ook behoorlijk zware programma's he :+ Wel stoer dat er nu een hd4850 in zit! Zijn toch best wel heethoofden.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ook een voorbeeld ;)
    Als ik zulke "zware" programma's open in Vista , dan ben ik meteen door de 2GB geheugen heen.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar Vista werkt anders. (Meer gegevens in het geheugen laden om de hdd te ontlasten en bepaalde resources sneller beschikbaar maken).

    Maar ik begrijp R-Y wel, ik wil ook altijd het maximale uit een apparaat halen, dus wanneer je het geld ervoor over hebt is het altijd fijn om nog net wat extra power erin te stoppen. Al merk je niet heel veel van 8gb vs 4gb.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Vista werkt juist meer op de manier waarop Apple al jaren met het werkgeheugen omgaat. Het enige verschil is dat Vista dingen pre-load waarvan hij verwacht dat je die gaat gebruiken en de Mac het pas laadt als je het echt start.

    Daarnaast is 8Gb echt ideaal. Processoren komen/zijn op een punt dat ze echt te belachelijk snel worden voor veel taken, maar met 8Gb werkgeheugen kun je bijvoorbeeld Leopard en Windows 7/Vista allebei 4Gb ram en een processor core geven, dan heb je echt het beste van twee werelden. Met 2Gb is het eigenlijk nog net wat te beperkt.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet de EyeTV 610 hebben. Deze is moeilijk te vinden en ook erg duur. (compleet nieuw voor €400,-). Je moet hem namelijk met een CAM hebben waarin je "pasje" van Ziggo of andere aanbieder gaat.

    Ik heb de mijne gisteren verkocht....
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus het maakt niet uit welke ik neem als het maar DDR3-1066 is. Verbaas me waarom je dan zoveel betaalt bij de apple store zelf...
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nu een jaar mijn Macbook Black en soms betrap ik mijn vader achter me laptop :cool:
    Misschien hem toch eens over halen om op mijn kamer een Mac Pro + Scherm neer te zetten en beneden een iMac.
    En een compleet apple netwerk (Extreme + Express) zodat we alles kunnen streamen (airtunes, HD, Printer etc...)

    Zal het me lukken? :+ Haha
     
  13. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmm, vandaag apple gebeld ivm de airport express. Hij liet me wat dingen doen in de airport utility en idd toen kon ik muziek afspelen via de boxen in de kamer. MAAR: toen hing ik op, alles was klaar enzo. Toen stopte die er weer mee? ik denk dat ik op het verkeerde kanaal zit. ik kan kiezen uit. line 1 ana, line 1 dig en line 2. Ik heb ze allemaal geprobeerd maar ze werken geen van allen?in de utility staat alles nog goed, het lampje zelf brand ook groen(op de express) Weet iemand waar dit aan kan liggen?
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik hem annuleer nog even en wacht aangezien het volgende:

    Verwachte verzenddatum: 04 Mei, 2009
    Verwachte leverdatum: 07 Mei, 2009

    Komt er misschien weer zo'n update tussendoor.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Verwacht eigenlijk geen updates van de iMac nou. Die zijn net geüpdate.
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is ook zo, maar shit 5 mei. dat is nog gewoon een volle maand wachten.:{
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Komt door die graka/grachip. Dan gaat levertijd ineens naar 3-4 weken, maar is het wachten wel waard, al weet ik dat het moeilijk is.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Best kans dat hij nog wel vervroegd wordt.
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke dan laat ik het zo. Sparen voor de nieuwe speakers gaat dan gewoon voor. :)
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Never mind.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina