Nu moet ik een traantje weg pikken hoor Muse een schijt band? Muse is een WERELDband. Ze hebben zulke mooie en zieke nummers. Je kent vast alleen die 2 van de GH spellen? Wat dacht je van Hysteria of Feeling Good?
Welke zit in GH:WT? Die van Muse in GH3 vond ik nou ook net niks, maar het Origin of Symmetry album is wel vet
Van mij mogen ze Greatest Hits I, II, III van Queen wel uitbrengen, iig groot gedeelte. Innuendo, I Want it All, Bohemian Rhapsody, Princess of the Universe, Under Pressure en ga zo maar door.
Doe dan gewoon maar een singstar;queen, aangezien de instrumenten erin vaak niet zo uitdagend zijn..er zijn uitzonderingen.
Singstar is PS3©®™, dus dat zal niet gebeuren. Niet dat ik het zou willen... Ik ben niet bepaald een nachtegaaltje, dus ik zing nooit in games... En daarbuiten ook niet. Geef mij maar de gitaar, en ik ben tevreden. Dus ik wil gewoon GH:Queen, ook al zal het niet bepaald de moeilijkste GH worden. Zal dan wel de GH met de beste muziek worden.
Hoeft van mij ook geen volledig spel te zijn, maar een grote download zou mooi zijn. Zijn denk ik genoeg mensen die dit toch wel willen spelen
Nou, de nummers die uitzonderen zijn wel degelijk uitdagend. Toch heb ik liever een DLC pack met Innuendo, die riff @ 3.30 is masterlijk.
Die One Fast solo A lijkt me nu wel makkelijker omdat je, als je een fout maakt, niet meer hoeft te strummen. Waardoor je minder noten mist.
G*dv*r... staat de UPS aan de deur, of ik nog 21.60 wil betalen. Daar had ik geen rekening mee gehouden. Zo dichtbij en toch zo ver weg...