The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    houdt het meelevelen trouwens na een tijdje op, of blijft dat maar door gaan?

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Invisible. Goh wat klinkt dat bekend, hehe. Heb een eigen invisibility gemaakt met een langere duration. Enige wat ik op een gegeven moment deed was invisible, eigen gemaakte damage spel casten (ranged - target 100 fire, 100 cold, 100 elec. damage). Indien nodig weer invisible, mana laten regeneraten en dan weer kaboom.

Meelevelen heeft volgens mij wel bepaalde limieten. Hoewel op een gegeven moment iedere jan lul de berover in glass armor rond loopt maakt het ze niet zoveel sterker. Ze kunnen wel wat meer schade hebben, maar kwa damage doen stellen ze toch niet veel meer voor.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kevf,

ratten levelen natuurlijk niet meen naar lvl. 50. Maar Bandits en Marauders wel, zoals Peter aangeeft. Die zullen dan ook met de duurste en meest sterke bewapening verschijnen.
    Daarnaast verschijnen er met hogere levels nieuwe monsters, zoals sterkere Minotaurs of speciale beestjes.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    matig.... ik zet hem wel gewoon gemakkelijker.

5. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het vooral jammer dat je de low level enemies bijna niet meer tegenkomt als je sterker bent.
    Het hele bos zit ineens vol met "Wisps" (!"#$%% :mad: ) en "Antronachs". Dit doet voor mij behoorlijk wat af van de sfeer, aangezien ik liever beesten zoals wolven, beren en desnoods puma's tegenkom die wat meer in de setting passen... :)

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, al die mythisische wezens ben ik ook zo beu! 8)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verwacht ze in het volgende deel ook maar; je bent na een tijdje ook panda's en poema's wel beu hoor. ;):)

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, tuurlijk. Maar ik vond al die mythische crap ook nergens op slaan. Kijk, skelet of zombie in een grot vond ik leuk. Maar dat zij, en die enorme monsters (weet naam niet meer), net als vliegende 'dingen', wat vrij rondlopen is gewoon gaar.

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    nieuw char starten?

Ik vond de Minotaurs en ogre's nog wel een beetje in de sfeer passen, maar die whisps zijn idd Echt irritant.

wat ook leuk is is om in plaats van invisibility spells te casten 5 stukken armor met 20% charmelion te enchanten, NIEMAND ziet je meer!

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Of 100% reflect damage, maar goed dan kun je wel nog schade krijgen door magic.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ook in het begin mee begonnen. Tot ik het nut meer zag van +50 magicka armor delen ;) Hele armor geeft nu +'jes op magicka. Meen dat ik tegen de 800 zat in totaal (armor + apprentice birth sign).

Tijd geleden dat ik Oblivion gespeeld heb, moet dat echt weer een keer doen. Heb hem nog niet eens uitgespeeld omdat ik constant met andere dingen bezig was.

En ik had nog wel plannen om hem opnieuw te spelen, als bad-guy/vampire...

12. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Trolls en met name de Painted Trolls zijn een pain in the ass. Damn die heb ik flink uitgescholden.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ze doen veel schade en genezen super snel... inderdaad erg vervelend. Met een schutter en moeilijkheidsgraad op 50% is dat sowieso onmogelijk.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niks wat 120% reflect en een goede healing spell niet kunnen oplossen :D

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bla bla bla. Ik speel games altijd zo min mogelijk overpowered. Vind ik geen drol aan. ;) Ook bij Oblivion één keer voor een magiër gegaan, maar jezus dat was zo overpowered. Heb laatste tijd Oblivion weinig aangehad, maar ik speel het liefst iemand met Mercantile/Barter en dan nog Sneak/Security, en misschien voor de lol Armorer. Al dat eeuwige vechen intereseert me 0,0. :+

Ik ben trouwens sowieso een erg rustig gamer. Bij strategiespellen besteed ik het liefst zoveel mogelijk aandacht aan het bouwen van een basis/mooie vesting en bouw ik graag een mooie economie op, als ik eenmaal moet gaan vechten ben ik het beu.

16. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0

Jij lijkt op me zus. Zij speelde age of empires 2 maar haakte af toen ze moest vechten. Even weer on-topic was de magiër zo overpowered dan?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe kun je nu overpowered zijn in een wereld die met je mee levelt :D

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, vind het wel. Je krijgt al je magische skills met gemak op 100 en beschikt dan over bijvoorbeeld een Shield of Reflect 100, kan spells doen om +300 gewicht te kunne draaien, onzichtbaar te worden, mega vuurballen te schieten etc. etc. Alle kisten openen.

:+ Doed. Jij weet net zo goed als ik dat je het als magiër stukken makkelijker hebt dan een boogschutter.

19. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net een paar dagen geleden begonnen met Oblivion... heb enorm genoten van Fallout 3.. echt een topper...

nou moet ik eerlijkz eggen dat Oblivion qua omgeving me meer aanspreekt maar enige wat ik niet goed begrijp zijn al die potions sie je kunt maken..... at heeft het nu voor zin om een "drain health" potion te maken bijvoorbeeld? of "heal others" potions?

en ik heb er nu 9 uur opzitten en diverse quests gedaan maar ben nog steeds level 1.... en ik speel trouwens als Warrior...

Maar persoonlijk denk ik dat sl ik alles door heb (en dan bedoel ik de Magie en potions) dat dit nog mooier is dan Fallout.....

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt pijlen in je gif dopen, en zodoende meer damage doen. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon verkopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina