Tja, veel te hoog boven de advies prijs (al blijft het een advies prijs en zelfs 60 euro zou nog steeds een goede prijs zijn voor wat je krijgt, ook al blijft het veel te duur).
Ik heb hem inmiddels bij Bol besteld voor 30 Euro. Vind ik toch een iets betere adviesprijs voor een ouder spel met de gratis uitbreidingspaketten!
Burnout eigenlijk altijd al een TOP-serie gevonden Voorheen Burnout 3 op de Xbox1 grijsgespeeld en nu met de Ultimate Box op de 360 bezig
Ok, geweldige game! Vandaag binnen gekregen en gelijk ook even die Legendary car pack gekocht! Geweldig hoe ze deze game op zo'n creatieve manier blijven ondersteunen! :b:
yup die kan je gelijk kiezen volgens mij heb je er geen apart licence voor nodig, heb zelf een burnout licence dus kan het niet echt checken
Klopt, ik ben gisteren begonnen met de game en ik kan ze gelijk kiezen. Met die Back to the Future wagen is er geen kunst aan om races te winnen . Nu nog een uitbreiding met vrachtwagens/brandweerwagens en bussen en dan ben ik tevreden! Die brandweerwagen in de vorige Burnout (psp) was zo vet!
Gewone editie + alle gratis downloadbare spullen = legendary pack toch? Verder niks? Staat wel voor 10 euro duurder op een site. Anders ga ik hem zo mogelijk ook maar eens kopen. Nu die restart functie er in zit wordt het anders.
Gewone editie + alle gratis downloadbare spullen + party pack. Als die party pack je trouwens niet intresseert dan is het misschien beter om voor de normale versie te gaan. Ongeacht voor welke versie je gaat, het is nog steeds een erg tof spel.
Ok dat zijn blijkbaar challenges voor single-console multiplayer? Kunnen die dan alleen multiplayer gedaan worden Multi doen ik wel andere games (co-op). Toch de Legendary maar gekocht voor 24 euro nogwat.
Gisteren na een maand zoeken eindelijk de laatste smash gevonden! \o/ Ik heb me helemaal de tandjes gezocht, zat hij ergens op een dak Downtown! Nu nog 35 wins voor m'n Elite licence.