Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Guide voor Jumps en Billboards kan nog wel handig zijn, maar voor smashes moet je toch elk straatje af gaan. Je ziet gelukkig in welke regio er nog smashes over zijn. De laatsten zijn even zoeken, maar als je gewoon speelt heb je de meesten zonder al te veel moeite al gepakt. Vond ze best goed te doen. Eerst wilde ik die smashes ook niet halen, maar uiteindelijk toch gehaald, omdat ik de meeste toch al had.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    O wacht ik dacht dat je 't over billboards had :+
    Daar ga je toch geen maand naar zoeken :b:
    Maar die smashes kan je moeilijk mét guide doen want er zijn veel te veel...

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hehehe vanavond nog even de laatste paar billboards en jumps nalopen en dan hebben we de ergste "verzamel" activiteiten van deze game gehad! :D

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het game vandaag gekocht en burnout blijft toch goed spelen.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]48036[/gt]

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eigenlijk is er weinig verschil met Marked Man :)

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij ook ja, maar een groter verschil zal vast zijn dat dit weer dokken wordt! :+

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Erg gaaf spel zeg! Als iemand nog is een keer samen wilt scheuren voeg me toe :d

Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Pffff het wordt weer een dure uitbreiding:

http://www.gamed.nl/view/58238

Toch vind ik het ergens niet kloppen. Het voelt een beetje alsof de consument nu even de schade in moet halen, omdat de eerste paar paketten gratis waren en dat ze daardoor een hoop inkomsten misgelopen zijn. Eerst al 800 punten vragen voor twee boost cars en dan nu weer 800 punten voor een setje politiewagens.

Ik weet ook nog niet of ik dit aanschaf aangezien ik de game al 100% uitgespeeld heb. Aan de andere kant wil ik wel alles compleet houden.

10. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Voor een car pack zou ik zoiezo niet gaan dokken, dat is gewoon geld afperserij naar mijn mening.

BP is trouwens wel heel erg vet :D

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Gisteren Burnout Paradise Ultimate Box gekocht, iets wat ik al veel eerder had moeten doen\o/_O_ Echt super, vooral die Road Rages..

Ik kan alleen nog niet online racen. Hij zegt:

"You have failed to connect to Paradise City servers. You must download the latest Burnout Paradise Update to go online."

Maar wanneer ik het spel herstart komt er niet (automatisch) zo'n updatescherm in beeld. Weet iemand waar ik die update vandaan kan halen?

EDIT:
    Ik zie het al, ik geloof dat ik eerst de Game Addon 'Burnout Paradise 1.7' moet downloaden. Ben ik nu mee bezig.

Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie hier weinig over Big Surf Island en ik zat er net aan te denken om het aan te schaffen voor 1000 MSP, maar ik zou graag willen horen of het het waard is. Er zal toch wel iemand hier zijn die het heeft? :+

Deze jump ziet er trouwens gruwelijk uit! :cool:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien helpt dit? :9

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb BSF en persoonlijk vond ik het zeker die 1000 punten waard.
    Het enige nadeeltje wat ik er zelf in zag was dat de bijbehorende achievement punten wel heel erg makkelijk te verdienen zijn. Maar ik en een paar vrienden hebben ons behoorlijk vermaakt op het eiland.

15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die jumps zien er goed uit.:9

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Inmiddels heb ik Big Surf Island en ik heb er geen spijt van! :cool: Ik moet zeggen dat ze erg goed hun best hebben gedaan met deze uitbreiding, vooral met de vele Jumps. Die Ski Jump is helemaal geweldig, alleen was het wel even zoeken naar de ingang. Ik kon het echt gewoon niet vinden. :+ Ook is die nieuwe Storm Buggy, die direct tot je beschikking is, echt top! Lekker snel, perfect voor stunts en een geweldige Handling. Toppie! :thumbs:

Zoals Peter al zei zijn de Achievements wel heel erg makkelijk. Na korte tijd had ik al 3 van de 5 Achievements binnen en ik deed niet meer dan het eiland verkennen. :p Maar goed, dat mag de pret niet drukken en ik heb ook al 2 van de Toy Cars vrijgespeeld. Ik piste echt bijna in m'n broek van die Dukes of Hazzard en Ghostbusters Toy Cars. Echt geweldig en vooral als je bij beide op de linker analoge Stick drukt! :lol: Later kwam iemand voorbij met die DeLorean Toy Car en die is echt episch! _O_ Die moet ik gewoon hebben, dus ik ga snel op zoek naar de resterende Billboards. :)

Die Challenges moet ik nog doen, maar het zijn er slechts 10. Mocht iemand zin hebben om ze te doen en misschien ook andere Challenges, dan moet je het maar even laten weten. Die Diamond Car wil ook wel graag hebben, maar daarvoor moet je geloof ik "alle" beschikbare Challenges uit de Game uitvoeren. :eek: Maar goed, al met al is Big Surf Island een aanrader en zeker 1000 Microsoft Points waard. :)

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ga BSI misschien toch ook maar downloaden. Game zelf is echt meesterlijk en online is het helemaal lachen :)

De andere uitbreidingen laat ik maar achterwege, party-pakket stond al op disc (waardeloos btw) en Cops and Robbers is het niet waard imo (auto's zijn vet maar dat is ook alles). Ojah en verder natuurlijk nog de extra autootjes waar je voor mag betalen, die hoef ik al helemaal niet :)

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is wel lachen ja en ik heb ondertussen ook alle auto's, behalve de Diamond. Ik moet daarvoor nog iets meer dan 100 Challenges van de 500.

19. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb vandaag redelijk wat challenges afgerond, zit nu zond de 160.

Las op internet btw, dat er ook van die auto's te unlocken zijn door een code in pausemenu in te voeren. Vandaag vertelde er echter iemand dat die sinds de dashboard update niet meer werken. Weet iemand misschien hoe dat zit?

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt dat werkt niet meer, maar je mist er niks aan. Ik heb ze allemaal, maar het zijn auto's zonder prestaties en met veel reclame zoals van GameStop & Best Buy! ;)

Deel Deze Pagina