The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rechtsonder een maantje ziet. Dan moet je gaan slapen dan level je namelijk. Het is het efficiëntst als je een maantje ziet linea recta gaat slapen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nou ik denk dat je als Redguard Warrior toch wel het sterkste character hebt hoor.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Valt wel mee; ik ga soms pas slapen als ik een paar levels achter elkaar kan levelen. Ik weet dan ook precies wat je moet doen, maar het is ook wel eens leuk wat meer dan die schamele 3 punten per level te kunnen investeren.

Ik zie boeiende veranderingen in het levelsysteem bij een volgende TES dan ook graag komen. ;):)

4. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb helaas nog geen maantje.....

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoek even je major skills op, dan kan ik kijken hoelang het ongeveer duurt per level. ;):9

6. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een tip ga niet van de mages guild stelen, het is zo'n takkenwerk om ze weer te overtuigen.

7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    2 uur lang planten zoeken! !"#$% :mad:

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon kopen in de winkels en iedere keer drie dagen in-game wachten en probleem moet binnen een uurtje zijn opgelost als je mazzel hebt. Deze truuk had ik wel vrij snel door. ;):)

9. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, maakt niet uit als je nog een paar skills levelt, die worden meteen bij level progress opgeteld zodra je hebt geslapen.

als warrior zou ik nord nemen. Maar mage blijft wel het sterkst. Ik kon makkelijk een 100% charmeleon outfit enchanten. dan hoef je niet eens bang te zijn dat ze terugslaan, laat staan dat ze vanzelf beginnen aan te vallen. Daarom speel ik het lieft warrior met als major skills; athletics, armorer, blade, block, heavy armor, marksman en sneak. Dus een soort warrior/assasin.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Of gewoon kopieren, maar dan moet je wel die update van je Xbox afgooien.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hehe ja, zo heb ik nu dus op mijn main gamertag ruim 13 miljoen goud. ;):)

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    En ik van alle 30 verschillende Sigil Stones een stuk of 20 en een stuk of 200 Grand Soul Gems helemaal volgeladen. Scheelt me weer veel zoekwerk:9

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Boefjes,

14. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan een decease ook je levelling tegenhouden? heb al heel erg veel quests gedaan (8 ha ha ha ha ) en al veel gevochten maar zit nog steeds op 3/4 van het eerste level.....

ben nog nooit dood gegaan, heb wel 1x in de gevangenis gezeten.... zit nu op 10 uur spelen....

Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit dat eigenlijk met je weapons weer rechargen? Ik weet dat dit kan d.m.v een Varla Stone(of gewoon betalen:+) maar ik heb ook een Azura Star o.i.d. en volgens mij kan je daar ook iets mee doen d.m.v. Soul Gems? Iemand?

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Azura's star werk hetzelfde als zo'n large soul gem. Alleen verdwijnt deze niet na gebruik, dus je 'm oneinding lang gebruiken. :D

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je levelt als je majors stijgen. Gebruik je je majors wel?

18. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij wel...... ik ben warrior en mijn blade skills gaan wel steeds hoger... of bedoel je dat niet?

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Als je ziet wat je blade skill op dit moment is dan zie je daaronder een balkje met level progress, als die vol is kan je gaan slapen voor een level up, wil je weten wat een disease voor negatieve effecten heeft? ga dan naar de active effects op je magic tab.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Onthoud ook dat als je Minors levelt die met Major Skills te maken hebben je ook sneller levelt en meer. Mijn hoogtepunt daardoor is level 46. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina