Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Weet je wat ik ook graag zou willen in deze game: Dat we alle vakjes voor de levelpunten kunnen volgooien. Hoe cool zou het zijn als je na hard werken level 60 bent en alle balkjes voor sniperen, shotgun en singularity vol hebt? Ik vond dat sowiezo al jammer in deel I, maar ik hoop gewoon bij elke nieuwe deel van een RPG serie dat ze leuke veranderingen aan het levelsysteem aanbrengen. ;):)
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles volgooien lijkt mij niks. Het is imo veel leuker om echt te moeten kiezen welke skills je leveled en welke niet.
    Daarnaast ben je met lvl 60 sowieso al zwaar overpowered, dus het is ook niet nodig om alles vol te hebben. :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nou, laten we dan voor dit deel in elk geval tot level 75 kunnen komen en voor Mass Effect 3 level 100 ofzo. Het lijkt me wel vet; maar ik hou er ook wel van om de GOD in the game uit te hangen tegenover die Lego Techno Geth. ;):9
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat level systeem uit deel 1 was uitermate slecht uitgewerkt,je merkte vrij weinig van de effecten.Ook vond ik de keus dat je als soldier als enig de rifle kon aanleren gewoon een groot minpunt,bedoel in het echt kun je ook jezelf aanleren om met iets om te gaan alleen natuurlijk wel zul je een specialliteit ontwikkelen.

    Hopenlijk word dat hier in deze wat meer verbeterd,ook het strategische gehalte kan ook wel beter.
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "god mode" zouden ze ook gewoon kunnen krijgen door speciale wapens in de game te doen. :D
    Sheppard met een "Massive Laser-Beam-Cannon", Plasma Minigun of een Rocketlauncher... :lol:

    "I've had enough of your snide Insinuations!"
    *plakt een plasma grenade midden in iemands face en loopt weg*

    Nieuwe wapens in de volgende ME is eigenlijk wel een must imo. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Custom Class we need; win this war then we can - Yoda ME Wars EP II. ;)O-)
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Haha,nu ik me zo bedenk zou het wel lachen zijn als je tijdens het spel opeens Darth Vader ergens tegenkomt.Dat die een nieuw luchtje koopt ofzo,en jou om raad vraagt.:D

    Wat ook niet gek zou zijn,deze keer de optie om zelf een geheel eigen outfit inelkaar te maken in plaats van dat alles een geheel blijft.;):cool:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja, maar de custom class zoals je die met skills in Oblivion had bevalt mij veel beter. De outfits in ME I waren in mijn ogen prima, daar hoeft niet nog een persoonlijke kledinglijn bij van mij. ;):9
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ... misschien beginnen we wel weer gewoon op 0 zou wel klote zijn maar het blijft een mogelijkheid
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou juist mooi zijn, maar dat ze bv wel een reward geven aan de mensen die al level 60 van het eerste deel waren. Special armor oid :)

    Zou jammer zijn als je niet meer in de game zou kunnen levelen. Maar denk wel dat ze daar een goede oplossing voor vinden.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze zullen wel wat verzinnen. Niet dat ik straks met mijn personage met level 56 de hele game met 2 vingers in mijn neus uitspeel. :+
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA ja dat bedoelde ik met op 0 beginnen, ik wil wel dat er wat tegenover staat bijvoorbeeld een speciale power ofzo
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nee man, extra XP of een een trio met Liara en Ashley. ;):)
     
  14. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah ja daar kan ik ook wel inkomen :lol:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Weet je dat je in deel I wel tot een gesprek of dialoog voor een trio kan komen. Het is mij nog maar een keer gelukt, heel pittig om dat stukje dialoog te krijgen. ;):)
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja en dat vond ik nu zo'n stom stukje,alsof je op een high school ergens zat ala die Amerikaanse series.Ja sorry maar ik had echt zoiets van,WTF is dat nu weer?:mad:

    Wilde ze het liefst beide afknallen,maarja gaat nie he.}:];)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nee man, juist vet. Die uitdrukking op de smoel van Shepard toen die dat tegen Ashley zei. Zij helemaal pist en uiteindelijk kon ik nog met die blauwe M&M naar bed. ;):cool:
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    moet deel 1 ook nog uitspelen damn haha!
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hmm oke dan,is het het waard het spel daarvoor nog te spelen?:D haha.
     
  20. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat het wel interessant is :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina