[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het echt pure gaarheid als je iemand van je team raakt wanneer je er zelf niet zoveel aan kunt doen en hij daardoor dood gaat of zo gewond raakt dat een tegenstander hem makkelijk kan finishen. Had een keer op Isolation dat ik de ghost gepakt had en vervolgens rechtdoor een boost gebruikte. Je hebt daar natuurlijk z'n gat boven die plek waar de rocketlauncher ligt en daar was zo'n gast van mijn team doorheen gesprongen. Hij komt dus echt precies voor me terecht en bam gesplatterd natuurlijk. Gaat zo'n ventje je de hele match lang achtervolgen en neerknallen. :emo: Had toen ook pas na een keer of 4 de mogelijkheid gekregen om te booten. Dat ze dat random gemaakt hebben vat ik dus ook echt niet.

    Mythic ga ik wel halen, maar maten van me die ze al hebben via Halo Wars zijn er nu eigenlijk al min of meer op uitgekeken...
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is toch gewoon na 2x betrayal boot optie?
    Maar misschien niet omdat jij hem daarvoor gebetrayed had, dat het daarom 4x was geworden?
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb wel eens een betrayal (al dan niet bewust) gedaan waarna ik in 1x geboot werd volgens mij hoor, weet het eigenlijk wel zeker.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is niet zo, het systeem zit volgens mij een stuk ingewikkelder in elkaar. Wel eens geboot in een keer als iemand over m'n mijn reed of als ik een verkeerde stuck gooide ofzo...
     
  5. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weleens geboot na 2 sec in een potje:emo:.Bij de allereerste team swat double xp, had niet eens door dat we begonnen dus was even een smsje aan 't sturen naar een vriend toen ik me controller op me bed liet vallen op hetzelfde moment raakte de trigger me bed en betrayde ik een teamgenoot en dus meteen geboot...
    :+
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Soms 1x soms 2x soms zelfs 3x.. Ik heb geen idee hoe dat systeem werkt maar ik snap er niks van 8)
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook, overkill-betrayal met team rockets :D Dat speltype zuigt zwaar
     
  8. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 3 juist binnen en kan iemand me eens zeggen hoe ik filmpkes en screenshots moet maken :D want ik vind het maar niet :p
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een match moet je terug naar het Main Menu en daar kiezen voor Theatermode. Daar kan je volgens mij filmpjes kijken van de laatste match/de laatste vijf (weet ik niet zeker). Daar kan je rustig de film bekijken en screenshots e.d uploaden ;).
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je een account aanmaakt op Bungie.net en die linkt aan je gamertag, dan kan je de genomen screenshots in Halo 3 op je computer zetten.

    Na een game te hebben gespeeld moet je naar theater gaan, deze staat in de main menu. Selecteer de film en speel het af. Door op X te drukken krijg je een klein menuutje waar je verschillende opties mee hebt zoals:
    -opnemen
    -pauzeren
    -terugspelen
    -foto's maken
    -saven

    Wanneer je alleen een gedeelte van je film opneemt word het een filmclip, en wanneer je deze filmclip afspeelt heb je geen croshair op dat moment. Wat vele mensen niet weten is dat je de crosshair kan zien door 2 keer op Y te drukken en daarna zoom.

    De meeste informatie kan je toch echt wel vinden in de handleiding.
     
  11. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja had iets te snel over dat deel heen gelezen, maar kan ik ook screenshots en video's maken van de campaign ? is dat dan op dezelfde manier ?
     
  12. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja,precies hetzelfde!:)
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Behalve dan dat je in campaign niet terug kan spoelen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe bedoel je, ik heb hem al besteld hoor. Kan niet wachten 8)

































    :+
     
  16. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat een 1 april grap of is dat gewoon een foutje van hun :D (alle ik denk eerder de grap, mja 60 geef ik niet voor een grap :D:D)
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik wil graag die mappack aanschaffen!

    Waar kan ik het goedkoopst de benodigde punten aanschaffen?

    Of kan ik die mappack ook gewoon met CC aanschaffen via live?

    edit:
    na wat rondsurfen nog wat extra verwarring..
    Er zijn nu 3 mappacks:
    heroic -> gratis
    legendary -> gratis?
    mythic -> 800mp vanaf 9 april

    right?

    en welke mappacks zijn dr nodig om fatsoenlijk ranked matchmaking te spelen?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Legendary is volgens mij nog niet gratis.
    Op dit moment ben je de heroic en legendary maps nodig wil je fatsoenlijk matchmaking spelen. Volgens mij kun je in sommige playlists het alleen redden met Heroic, maar de meeste playlists vereisen heroic en legendary mappacks.
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Werd heroic gratis toen legendary uitkwam?

    Oftewel, zal legendary vanaf 9 april ook gratis te downloaden zijn?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hier ook nog steeds een code liggen voor die Mythic. Volgens mij werd de Heroic niet direct gratis maar je kan er wel vanuit gaan dat de Legendary wel rond die tijd gratis zal worden. Dit was in de tijd van Halo 2 zelfs al zo.
     

Deel Deze Pagina