Net weer een eerste poging gewacht tegen de Holy Servant @ BR85:
Ik zit in ronde 17 en heb hem voor zo'n 450k aan damage gedaan (hij schijnt 650k te hebben). Nu cast hij aan het eind van elke ronde als extra aanval Vulcan Breath III, maar deze ronde cast hij ook nog een Blackout!! Die twee samen is bijna al mijn unions plat. In de volgende twee ronden krabbel ik op en ik heb weer een vol team van 4 unions, alle met full health. Ik doe die ronde 61k aan damage en denk weer op het goede pad te zitten. Cast ie vervolgens een Whiteout, gevolgd door een Vulcan Breath III: Al mijn 4 unions plat
Alleen de cyclops stond nog rechtop.
Weten jullie of The Holy Servant bij jullie ook arcana castte ??? Of is dat weer een fijn gevolg van mijn 'hoge' battlerank ??? Hij zou makkelijk moeten zijn, maar er zijn ronden bij dat ik helemaal niet aan damage doen toekom, omdat ik aan het healen of ressurecten ben. Mijn unions kunnen wel Kiss of Life III, Second Chance II enzo nog meer. Aan healing options geen gebrek, maar daar heb je niks aan als er in 1 turn meer damage wordt gedaan dan de health van alle 4 de unions...
Mja, morgen weer een poging en anders ga ik eerst verder met de storyline, de 6 bases.
@Tweak:
Kun je niet terug de aquaducts uitlopen alles en iedereen dodgen en dan in town healing items inslaan. Vervolgens weer de aquaducts in en alles dodgen totdat je weer bij die boss bent. Flauw trouwens he dat je niet kunt saven tussen die twee bosses in...
Overigens wel raar dat ik dan weer totaal geen probleem had met de GoH ...
Klik om te vergroten...