Nou het komt vast omdat ik in de noobservers ben begonnen . Het zal wel snel zakken naar mijn eigen niveau rond de 1.9.
nazi zombie mogen ze van mij lekker een apparte game voor uitbrengen, vind het maar niets, het verpest cod...
WTF, ik heb een dikke glitch. Ik zit helemaal aan het einde van 'Hard Landing', waar je uiteindelijk 4 AA crews moet uitschakelen en daarna de AA bunker.. Dus ik doe dat, uiteindelijk popt er objective completed, en vervolgens... helemaal niks. Die Roebuck en nog 1 kerel gaan ergens staan, maar er gebeurd helemaal niks :{. Ik vermoed dat het komt omdat er nog 1 mannetje helemaal aan het begin van het vliegveld staat. Ik ben bang dat ik de missie opnieuw moet beginnen op Veteran ><
Je moet al zoeken om het te vinden in het menu. Laat staan dat je het moet spelen als je het ruk vind. Doe het dan gewoon niet, laat dan gewoon de mensen genieten die het wel leuk vinden. Je kan toch niet ieder speltype dat je online kan spelen dat je niet zo leuk vind maar schrappen. juist fijn dat ze de keuze zo breed mogelijk houden. Hebben er alleen maar meer mensen plezier van
nope ik ook *) Super gaaf net ik was als enigste over op level 19 en had alleen shotgun nog Rennee voor me leven gek hahaa
Gisteren tot 1 uur zitten multiplayeren. Iedereen die zegt dat het enorm kut is, is gewoon een muggenzifter. Kappen met vergelijken met CoD4, de game is ook gewoon erg vet. M'n ratio is gezakt naar 2.50, nog steeds veels te hoog voor mijn manier van spelen .
Gisteren weer probs om met een party een match te starten , zelfs in mijn eentje duurt het langer dan normaal ... dit hebben mijn maten en ik pas sinds die nieuwe update iemand een idee wat de beste of de snelste manier is om met een party een match te starten
Heb ik ook last van. Met party even een andere de party laten maken! Het wil vaak helpen en bij het zoeken moet hij bij trying to join potential matches ook springen gaat hij weer opnieuw getting match quality doen spring dan als "host" terug ander disconnect de party!
in het begin hielp nog wel eens om een andere dan een party te laten starten maar zelfs dat gaat niet meer , ja misschien na 10x ofzo
Ik doe nu een wedstrijdje met een maat van mij wie het eerst lvl. 65 is. Sta nu op lvl. 50 en 2 lvl's voor.Heb ook ondekt dat de bar challenge wel erg kort is en vooral een poep gun is.Tenminste ik kan niet goed met heavy assault.
@Tyrant: ratio zegt helemaal niets, alleen over welke gametype je speelt, kheb nmlk 4,68 ofzo door tdm en war maar 2,68 op search is wel chill(H)
Je zegt het zelf wel, ratio maakt wel uit want je vind het chill . Anyway, ik ben zelf niet iemand die er erg op let, ga namelijk veel dood. Heb totaal geen zin om ergens te blijven zitten, 'om een dikke killstreak' te maken.