Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Neem dan een paypal account :+
    Kan je 2100 punten kopen bij mymemory.co.uk

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En hoe snel heb ik de code dan, ook vanavond?
    Heb nu ook een site gezien met 4200 punten voor 35 euro. Als ik code daarvan snel krijg, bestel ik het daar wel.

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had gisteren bij die site besteld. 5 minuten had ik het binnen

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Welke site?? En kan ook wel voor je kopen met paypal als je echt vanavond nog punten wilt?

Ik heb daar gister ook punten gekochte (MyMemory hebben we t over he?), maar nog steeds niet binnen.....

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ook gedaan. Geen zin om meer moeite te doen en dat voor die paar euro. :)

6. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gamehubs.com

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Epic heeft Gears Of War 2 met de derde patch goed weten te verkrachten. Als ik 5 keer schiet met de shotgun op iemand die naast mij staat, waar het bloed aan uit spuit als zot nog niet doodgaat. En alsnog mij kan killen dan weet je dat het gewoon fout is. Ook al sta ik achter iemand die niet weet dat ik achter hem sta en schiet ik er een keer op leeft die gast nog. Sorry hoor maar als ik er VLAK achter sta???? Dan schiet ik nog een keer en ligt die gewoon down... Zegt genoeg. En er is geen lag aanwezig.En het ligt ook niet aan mij internet. Dat is al 2 dagen zo. Eerste dag ging alles goed. Nu ineens heel slecht. Chainsaw zuigt u bij moment nog staat aan alsof het een stofzuiger is. Maar het is minder geworden. Gears Of War 3 zal online hard moeten veranderen wil ik die nog kopen. Want ik heb het stillaan wel gehad met Epic hun gepruts.

8. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist geen last van maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd de host ben... in 3 potjes gisteren iets van 120 kills en 25 keer dood met annex...

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ben jij dronken? Je draait volgens mij dingen om?

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Heu, nee... Komaan als je VLAK achter iemand staat je schiet hem op zijn rug. Dan hoor je hem toch in eens schot te hebben niet soms? Er zijn gewoon nog redelijk wat foutjes online PUNT. Iemand valt om door een smoke. Hij staat op en staat ergens 5 meter verder ineens. Terwijl er geen lag is. Klopt vooral. Na een match krijg ik trouwens steeds match incomplete met - 1500. Terwijl ik hem juist uit heb gespeeld... Wtf?

Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  11. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    @bovenstaande
    Als er 1500 exp afgaat dan hoort dat alleen te gebeuren als de vorige match niet hebt afgemaakt

12. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat je totaal 6.300.000 exp moet hebben voor lvl 100
    Van 99 tot 100 is 1 miljoen exp
    Ik haal bij execution bijna elke match wel 1200 exp en ga zo elk potje bijna rank omhoog
    20 potjes gespeeld nou level 15 of 16 ;) eerst ff pwww afmaken en dan serieus gow2 gaan spelen en voorbereiden voor AR gaming

Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Denk je er wel om dat je nu een dubbelpost hebt gemaakt. Er is een edit knop he. ;):)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zo dan, dan kom je wel aan de 100.000 kills zonder te grinden. Volgens mij ben je daar dan ook wel een jaar mee bezig.

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad Courtyard is echt goed. Ook wel mijn favoriet denk ik. Al vond ik die andere buiten ook erg goed, ben alleen de naam kwijt. (niet tyro station en underhill). Moet je eens op die map King of the Hill doen en host zijn :) Damn daar kan je lekker je shotgun gebruiken! In het begin vond ik het jammer dat er geen sniper lag in die map maar misschien is het beter zo.

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben eigenlijk over alle 4 de maps wel tevreden :)!

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik speelde daar gisteren een potje Annex en de eerste ronde verloren we met 180-0. Met name omdat ze bij de boomer gingen campen en daar vandaan iedereen steeds afschoten.

Toch met 2-1 gewonnen, want we gingen veel slimmer spelen. We moesten even wennen aan de map.

EDIT: Net even een berekening gedaan. Ik zit nu op level 31 en heb iets over 100.000XP. Dit betekent dus dat ik nog 68 weken moet spelen wil ik level 100 halen :/

Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  18. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Maar volgens mij is het nog niet officieƫl bevestigd toch?

Ik ga dat dan sowieso niet halen. Ik heb de afgelopen week actief Gears of War gespeeld en ik ben nu level 25. Misschien dat ik nog een weekje of 2 actief speel, en dan vind het waarschijnlijk wat minder leuk worden.

Mijn enige doel is nu ook Party Like It's 1999. Ik heb geen zin om die te boosten en moet nu nog iets van 500 ronden spelen. Level 50 haal ik misschien wel, maar ik ben voor als nog niet van plan om die mappack aan te schaffen.

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eens het spel leren begrijpen. Dan weet je dat je als je achter iemand staan je met een active reload wel one shot hebt, heel vaak anders niet, nubje..

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Party Like It's 1999 heb ik gisteravond gehaald. Zit je zo aan.
    Zo nu en dan wat MP of Horde en de rondes tikken lekker aan.

Zitten af en toe echt vage bugs in. Gisteravond zat ik vast op Fuel Station. Zweefde bij de trap naar boven, boven de trap, tegen de rand van het dak aan. Als ik wegdook, hing ik direct weer boven vast. Nog paar kills kunnen maken, maar op den duur ben je gewoon een schietschijf voor de grinder.
    Later had ik een potje Annex. Ging lekker en we stonden voor. Ik was ineens down, maar ging niet dood. Beeld was behoorlijk rood en in mijn stats blijf down-pijltje zichtbaar. Kon ook niet wegkruipen, want versprong steeds weer. Heb halve ronde down gelegen en kon gewoon niets doen. Die ronde verloren we dan ook nipt, terwijl we die anders dik hadden kunnen winnen.
    Bij Day One heb je het ook vaak, dat iemand boven vast zit in de muur / het hekje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina