Is vast wel iemand die het aan durft om het op te nemen tegen iemand die misschien 1 dag (avond) mee kan doen.
Of course. Winnen doe ik toch niet. Ik zie hier al mensen posten dat ze Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones & NBA: Street Homecourt klaar hebben liggen. Hoe makkelijk wil je scoren?
Ik ga nu wel mijn best doen om minstens 1K punten te halen . Moet wel lukken met het aantal games wat ik heb .
Jammer dat ik me nooit kan inhouden om wat punten te bewaren voor de challenge. Heb nu sinds eergisteren 250+ punten gehaald wat ik eigenlijk gemakkelijk had kunnen bewaren tot morgen. Vandaag zal er ook wel weer een hoop bijkomen. Ach ja, challenge blijft voor de fun. Ik ga het spelen van nieuwe games niet uitstellen alleen voor de challenge.
Haha, ik heb deze week maar geen SP gespeeld om eindelijk eens wat punten te scoren. Heb alleen 1 achievement van 15G gehaald.. Maandag wel een hele trits. Maar er blijft nog wel zat over.
Ik ben volgende week wel hele week vrij Maar denk dat ik meer buiten ben te vinden, dan achter me xdoosje... Heb wel paar games waar ik nog puntjes kan halen: CoD WAW Forza PES 2009 Call of Duty 4 Rainbow Six Vegas 2 (misschien ff campaign op realistic nog 2 levels)
Ik heb hier nog ongespeeld liggen: Viva pinata TIP Condemned 2 Perfect Dark Zero (10/1000) Orange Box Beowulf Beautiful Katamari Sega Superstars Tennis Lost Planet Zou dus wel een hoop punten kunnen halen
Ik heb nog liggen voor veel punten: Need for Speed - Most Wanted (Al voor 60% uitgespeeld, krijg nu nog 800 Achievements erbij als ik hem uitspeel) Kung Fu Panda Sega MegaDrive Ultimate Collection Condemned 2 Viking - Battle for Asgard Shaun White Snowboarding Bioshock Two Worlds Alle Viva Pinatas Prince of Persia & nog wel meer waar ik veel punten kan scoren, als ik Gears even opzij leg en ga echt voor de achievements. Dan kan ik dit nog weleens winnen . Ik kan er zeker 3000 halen in een week :|
Nou, gaat nog spannend worden zo te zien ! Van mij zullen jullie igg geen last hebben waarschijnlijk (VanDen blij zeker )! Ik verhuis zaterdag namelijk en moet nog kijken of ik wel internet heb op mn nieuwe kamer er is namelijk alleen draadloos (zeggen ze) en ik heb dus geen wifi adapter voor mn xdoos !
Ik heb ook nog erg veel spellen ongespeeld liggen... -The Orange Box -Need for Speed Undercover -Pirates of the carribean -Smackdown vs Raw -Stranglehold -Dark Sector Maar ik verwacht niet dat ik deze spellen ga spelen gedurende de challenge. Vind fifa ultimate team veel te leuk!