Vind 't echt geweldig tot nu toe, stuk toffer dan in UEFA CL 06/07. Is gewoon tof om met een kut team te beginnen en steeds beter te worden. Ben nu 2 en een halve ster en heb het logo van Birmingham, past bij mijn tenues. Vind alleen dat de pakjes best duur zijn, dacht dat ze in UEFA CL goedkoper waren. En is EA is EA, die zetten die pakjes dan ook gewoon te koop op Marketplace.
iemand die op zoek is naar: Chiellinie ( 86 ) ITA CB Moretti ( 80 ) ITA LB Glichy ( 80 ) FRA LB Vd Vaart ( 82 ) NED Sneijder ( 88 ) NED Julio Cesar ( 90 ) BRA GK Berbatov ( 88 ) BUL ST Gomis ( 83 ) FRA ST Gamberini ( 86 ) ITA CB Nesta ( 88 ) ITA CB Kanoute ( 82 ) FRA ST Giovinco ( 88 ) ITA CAM, is zeer goede LM Diego ( 8? ) BRA CAM Obi Mikel ( 80 ) NIG CM de Rossi ( 86 ) ITA CDM Agbonlahor ( 8? ) ENG ST heb er nog meer zal deze snel posten,
Ik heb te ruil: Staff: Redknapp (75) Manager, een (head?)coach (95) en een keeperscoach (71) Badges: Zaragoza, Crystal Palace Spelers: Muntari (82) CM Giggs (84) LM Pizarro (81) ST V.d. Sar (87) GK - Ruil ik alleen voor een andere goede keeper. (vooral op zoek naar Cassilias.) Ik zoek zelf: Een spaanse RB, LB en ook Cassilias), verder een goede RM.
heb je toevallig iemand die ik zoek??? en heb je miss interesse in Julio Cesar???? ruilen J. Cesar ( 90 ) tegen Vd Sar ( 87 ) + coins?
wie wil je terug in je team anders wil ik die wel van je kopen en dan koop je daarna weer terug voor dat geld dan heb je em weer in je team...
Ik wil nog steeds David Villa van je, moet alleen even genoeg Coins bij elkaar zien te sprokkelen. Heb zelf alleen maar 85+ spelers ( incl. keeper ) en wil best een ruil doen. Mijn spitsen zijn : Higuan, snel maar makkelijk van de bal te zetten Kuyt, middelmatig, schiet hard en moeilijk van de bal te zetten Drogba, klasse spits, moeilijk van de bal te zetten schiet erg hard Adriano, zelf als Drogba Eduardo, erg snel en wendbaar, schiet goed
Ik heb hier een 3-5-2 playerkaartje liggen. Wat kan ik ervoor krijgen? Ik zoek: Ribery, Fabregas, David Silva
@rampage, Hij is eventueel tegen een goed bod te ruil ben zo eens rond aan het kijken wat ze bieden. ben zelf op zoek naar een cristiano ronaldo .
hmmz, zijn sommige spelers blessuregevoeliger dan anderen? Heb Lavezzi in de spits lopen, erg fijne speler overigens, maar die is echt om de haverklap geblesseerd... Gisteren mijn eerste gouden pakje gescoord, twee gouden spelers erin, 80 en 82... wel eindelijk een redelijke verdediger, en weer een middenvelder erbij, daar kan ik inmiddels twee teams mee opstellen geloof ik :-/ Zal vanavond ofzo eens kijken hoeveel ster mn team nu is, zal wel rond de 3,5 ofzo zijn denk ik
Wie in coins op : Tradelist GK's - J.cesar 90 GK - P.cech 89 GK - Ricardo 81 GK ST's - V.nistelrooy 82 CF's - Del piero 89 (2x) CB's - B.hangeland 82 - A.barzagli 79 CAM's - Diego 82 - E.Cambiasso 84 - M.aurellio 75 LW's - J.menez 81 RB's - Miguel 82 RWS's - J.zanneti 86 - S.wiltord 77
Is het normaal dat een team samenvoegen 3 uur duurt omdat de laadtijden zo ongekend lang zijn, en dat de game telkens vastloopt als je Press Start to Play in beeld te zien krijgt, of ligt dat aan mij? Zal wel het laatste zijn...
Ik zoek ronaldo, heb net een wedstrijd met villa gespeeld maar die gast kan idd erg goed schieten van afstand @mm90 dat had ik in het begin ook. let wel op dat je geen zware downloads aan hebt anders wil hij ook wel eens traag zijn