Don't worry, volgende week vrijdag liggen al die games er nog steeds ongespeeld hoor 1. Kabeltje Xbox<->Laptop. 2. Laptop instellen op internet connection sharing (doe wizard netwerk instellen) 3. Connect to Xbox Live \o/
Die drie van mij vast ook. Met dit weer en volgende week start van een project is het een iets ongelukkige week. maareh, nog fftjes de vraag: Dan kan ik vannacht iig alvast Fight Night Round 3 1000/1000 scoren
Zoiets ja, het was altijd 9:00 maar misschien met de zomertijd dat het nu 10:00 is? Weet het niet zeker.. In ieder geval niet vannacht als je thuiskomt
@ Lenny; heb geen laptop helaas! @ Modder; Vannacht beginnen kan niet! De challenge start de eerst volgend 12am PST NADAT ik m launch! En 12am PST is 9 uur (of 10 dus...) 's ochtends GMT+1, dus 's nachts beginnen kan sowieso niet ! En de challenge is nou eenaml de eerste VRIJDAG van de maand, dus tja, je wacht maar een nachtje !
Waar baseren jullie eigenlijk die tijd om nog te joinen op jongens? Ik launch m namelijk wanneer IK dat wil hoor ! Kan dus NU zijn, of pas om 2 uur ! De challenge begint hoe dan ook morgenochtend om 9 uur !!
DE CHALLENGE IS GELAUNCHT!! HIER is alles vanaf nu te volgen!! Morgen ochtend 9 uur gaan we van start! Naja, we...jullie ! Ik wens iedereen veel succes, en vooral...VEEL PLEZIER !!
WACHT EENS EVEN?!?!?! ik heb me al een tijdje geleden aangemeld (pagina 2) en ik sta er niet bij. ook heb ik netjes een account enzo...