Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Iemand deze site al eens gezien?? Als die aantallen kloppen, moet ik een kleine 500K exp halen om van level 30 naar level 50 te gaan :eek:

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat die aantallen wel aardig kloppen. Ergens anders las ik over 6,3 miljoen voor level 100, maar deze getallen lijken me wat geloofwaardiger.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Tot en met level 43 is sowieso bevestigd, en denk dat de rest wel redelijk nauwkeurige berekening is! Maar dat gaat dus echt eeuwen duren voor je level 100 hebt....:mad:

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Level 100:
    45,506 warzone kills, or...
    26,253,093 annex points, or...
    41,749 wingman kills.

dan is de volgende xbox alweer uit. :+

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    LOL! 26 miljoen Annex points :lol:!

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf gewoon wingman doen dan;)

7. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon execution/warzone voor mij en soms ff Koth/annex :)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wingman is geweldig! Wat is het heerlijk om met mijn buddy Firefox zij aan zij te vechten tegen de opponents. Maar soms ga je echt op een rare manier dood, jij schiet diegene drie/vier keer vol in het lichaam, hij schuilt achter een pillaar en knalt je in een keer dood.

Gisteren ook, ik en m'n maat waren als laatste over tegen twee bairds, ik gooi een poison grenade, baird gaat down hierdoor. Maar hij gaat niet dood, ik denk erachter aan duiken dus. Ik duik het gas in, wil hem neer knallen en dan ben ik al dood door het gas! En die bard die kruipt gewoon rustig het gas uit en m'n maat die maakt hem af. Zou dit komen doordat die baird een bot was?

Zowiezo zijn die bots wel irritant af en toe. Ze raken je vol van ver af, elk schot van hun is wel heel erg raak op je hoofd ofzo. En soms doen ze echt dom en staan ze gewoon stil en klaar om neer geschoten te worden..

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    WTF?!?! Ik zit nu in een Submission match waar Franklin (de meatflag) geen gun in zn handen heeft, stil staat en op geen mogelijke manier down te krijgen is?!!! Het gehele andere team is inmiddels weg gegaan, wij zijn nog met 3 man en 2 bots. Balen is dat ik volgens mij host ben en dus niet kan quitten door ff mn ethernetkabel uit te trekken!

Edit: toch maar kabeltje uit getrokken anders zit ik vanavond nog volgens mij! Toch jammer, had 42 kills, 12 deaths en over 7K punten :mad:!

EDIT2:

Zo stond ie daar dus maar de hele tijd!

EDIT3: wtf? zit nou met iemand in een match, die in plaats van zn level een zilvere ster met vleugels naast zn GT heeft staan? Dat betekent dat hij al level 100 heeft gehaald?? Is dat mogelijk???

EDIT4: toch punten aftrek gekregen :mad:!! En die kerel die dat symbooltje had, is gewoon een cheater, hij heeft namelijk geen één achievement als ik zn profiel bekijk!

Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dat had ik gisteren ook enkele seconde dat Franklin stil stond zonder wapen en een beetje in de lucht zweefde

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zou wel zuur zijn als je daarom strafpunten krijgt. Gewoon omdat je een match niet af kunt maken.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    straks eens kijken of er nog lag is :) ben benieuwd!

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ja die is er nog :mad:! Vanmiddag nog een potje gehad met dikke lag, dit keer hadden VanDen en ik er schijt aan en zijn we gewoon gequit! Dan maar 1500 exp er af, maar zo is t echt niet leuk spelen!

14. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Trek gewoon je internetkabel uit je xbox, dan krijg je geen - punten, trouwens niet te vaak doen voor de mensen die dan weer elk potje gaan quitten.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Werkt niet (altijd).
    1x geprobeerd alvorens een match begon, toen ik nog in lobby zat om level / mode te kiezen, maar kreeg mooi minpunten.

16. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    ow, lol :9

Ben trouwens vanmiddag level 24 geworden. Misschien vanavond nog 25. Als me broertje dr vanaf gaat!

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor een match heb ik het nog nooit gedaan, maar de keren dat ik het midden in een match of na de match (scoreboard, na bijtelling Exp.) heb gedaan heb ik nog nooit -1500 Exp. strafpunten gehad. *)

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb dat trucje vanmiddag ook geprobeerd, maar kreeg toch ook mooi minpunten :mad:!

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Me router staat om strict. Daardoor heb ik voordat de match begint redelijk vaak connection lost en daarvoor krijg je ook - 1500 XP

20. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Klotezooi zeg, start het spel terwijl ik maar 3 spelers totaal in het team heb zitten!! Gaan ze ook nog annex doen :confused:. Blijft jammer dat er zo vaak lagg is. Als ik host ben spring ik er ver boven uit met 30 kills. Zonder host is het zooo lastig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina