[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw deel?:)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok genoeg over de stickers.

    Cases zijn makkelijk verkrijgbaar. Google er maar eens naar.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou, heb gegoogled hoor, maar vind ze alleen bij Amerikaanse webshops waar er nog eens dik 20 euro verzendkosten bij komen! Dus vertel me maar waar die cases gemakkelijk verkijgbaar zijn?!
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook benieuwd ;)
     
  5. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hey super, goed gevonden allebei! Alleen jammer dat ze niet de Smoke Black Case van XCM hebben, die wil ik namelijk heel graag! Dus als jullie nog even verder zouden willen zoeken :+?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt toch een Xbox 360 Elite met HDMI? Volgens mij gaat dat niet passen met die Black Smoke! ;)
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ow nee? Hmz, dat zou kut zijn...! Maar volgens mij zag ik op een amerikaanse site dat je bij het bestellen van de Smoke Black Case, kon kiezen voor de optie MET HDMI...?!
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is het goed, maar ze hebben nog veel cases op voorraad zonder HDMI. Op sommige websites vermelden ze het niet en het is dan zonde als je een verkeerde case krijgt. :+ Maar goed, ik ga denk ik toch een chrome case kopen. :cool:
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ow, das wel niet zo netjes als ze er dat dan niet bij zeggen! Maar goed, ga Ziezotec ff mailen, vragen of ze voor mij een Smoke Black (met HDMI) kunnen regelen ;)!

    EDIT: Zou eigenlijk opzich ook wel heel graag een window willen! Twee eigenlijk, een rechthoek boven en onder XBOX 360 aan de zijkant!
    Dit idee:

    [yt]asOAlqh1XvM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo'n clear case is ook maar 40 euro, valt me nog mee. Zit er serieus over te denken om zo'n ding te halen, ziet er echt tof uit!
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die zijn ook erg vet. Met de Xbox had je toen zo'n transparante Limited Edition, maar als je nu met Xbox 360 zo'n case koopt vol met blauwe LED's is het helemaal vet. Ik zit eigenlijk nog steeds te twijfelen tussen dat of een chrome, al heeft een chrome toch eigenlijk m'n voorkeur.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Deze bedoelen jullie?

    [​IMG]

    Vind ik een Smoke Black of een Chrome case toch vetter denk ik!
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is 'm alleen ziet die er zo erg saai uit natuurlijk. Maar eenmaal met de inhoud en vol met blauwe LED's is het wel vet hoor. Maar goed, chrome blijft toch mooier ja. Stel je voor een chrome case waar uit elke opening blauw licht komt en een blauwe RoL! :cool:

    [​IMG]
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    You are right:

    [yt]aDPqTjZrjvo[/yt]

    En chrome met blauw is idd ook erg vet (vanaf 1:40):
    [yt]EQfcURrOA3o[/yt]

    XCM komt trouwens in april met een HDMI versie van hun Black Knight Case (en ze hebben trouwens net een HDMI versie van de Smoke Case uitgebracht ;)). Deze heeft al een pre-cut window!!

    [​IMG]

    En wordt volgens deze site geleverd met "the XCM Air Tube and blue LEDs aswell"! Ook erg vet, niet?!
    Heb trouwens Ziezotec een mail gestuurd met de vraag of ze aan die Smoke HDMI Case van XCM kunnen komen, aangezien ze wel veel andere cases van XCM hebben (voor mooie prijzen). Meteen ook gevraagd of ze die nieuwe versie van de Black Knight Case krijgen ;)!
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Black Knight is wel vet, zeker met al die blauwe LED's. Als ik niet al een Elite had gehad, zou ik die nemen. :)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja heb zelf ook een Elite, dus vind t dan wel duur grapje als ik die Black Knight zou kopen. Dan kan ik beter zelf een raampje er in maken! Stukje plexiglas zal niet meer dan 5 euro kosten lijkt me, is toch ff stukje goedkoper ;)! Enige minpunt daaraan is...wat als je m moet opsturen?
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe Elite case kopen :thumbs:.
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waar worden die los verkocht dan? Want als je die ergens goedkoop kunt krijgen denk ik dat ik dat doe en daar dan twee raampjes in maak!
     

Deel Deze Pagina