Ik heb niet zo heel veel games om achievements voor te scoren, we zullen zien. Ik hoop in de subtop terecht te komen.
Ik heb me ook aangemeld, maar zie mezelf er niet bij staan. Ik weet zeker dat ik op dat bevestig ding heb geklikt. Kan ik nu nog meedoen?
Jullie hebben je aan jullie blog op 360voice te zien, daar net pas aangemeld. Waarschijnlijk hebben jullie op de dag dat je je bij 360voice had aangemeld, ook meteen aangemeld voor de challenge. Bij 360voice duurt het altijd een dag of 2 3 voor dat je xbox "wakker" wordt en begint met je blog. Het kan dus zijn dat het aanmelden voor de challenge niet gelukt is, omdat jullie blog toen nog niet "wakker" was?! Maar niet getreurd, volgende maand weer een kans!
Thanks alleen zit het weer nu niet mee, het moet regenen anders zit ik teveel op het terras met bier ipv op de bank met een controller.
Hehe. 's Avonds is het weer vaak al stukje minder. Maarja, ik hou 360voice wel beetje in de gaten, om te kijken hoe anderen het doen.
Tss... lekker toch! Ik wil best aan de 'schandpaal' als die lekker in het zonnetje staat Ben dan wel volgende week hele week vrij, maar echt veel gamen zal er niet van komen!
Heb hier eigenlijk niks liggen waar ik snel en makkelijk veel punten mee kan halen. Ik doe lekker mee onder het mom van "gezelligheid".
Dat is de juiste instelling Bauke! Ik hoop echt dat ik komende week internet kan fixen op mn nieuwe kamer zodat ik toch nog een beetje mee kan doen!
Wow, ik heb mezelf overtroffen en 240 puntjes binnengesleept! Zit nu te twijfelen om of CoD5 de easy (recruit) achievements te halen of eerst Veteran.. Weet niet of ik het dan haal
Zoals ik al eerder gezegd heb, ga ik vandaag verhuizen en weet ik nog niet of ik internet op mn nieuwe kamer heb! Ik zou Dulle of Lenny willen vragen om de dagelijkse updates te doen, tot dat ik mn internet gefixt heb, zou dat kunnen?! Alvast bedankt!