Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk ook al quiten na 1 ronde tegen jou. Maar dan besef ik dat je pure evil bent en dat als ik je laat winnen de wereld verloren is.

2. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Haha:+

Wat ik me afvraag is het volgende:
    In een match lig ik op de grond en dan staat er een iemand voor me die een uppercut kan. Als ik dan wil opstaan is het altijd maar de vraag of hij een throw,block of uppercut doet. Hoe kan ik in deze situatie altijd veilig weg komen of blocken? Want als ik bijvoorbeeld een throw wil doen als ik opsta en hij doet een uppercut ben ik de lul. Doe ik een een block en hij een throw dan ben ik de lul dus hoe kan je dit nou eigenlijk het beste aanpakken?

mavgink was net wel lachen, je moet gewoon ff overstappen op Ryu :9

3. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vraagje, als iemand mij een shoryuken geeft val ik op de grond. Hoe kom ik dan zo snel weer omhoog ? Sommige mensen doen dat constant en mij lukt het alleen per ongeluk ofzo :+

5. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    "When knocked to the ground, you can Quick Recover by pressing any direction other than up or by pressing any two attack buttons as soon as you hit the ground."

Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Haha oké, thanks !

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook altijd last van met dhalsim, ik kan gelukkig wel weg teleporten. Maar het beste is denk ik blocken en heel erg concentreren op een throw zodat je hem kan counteren zodra je zie dat het een throw word.

edit: is mavgink nou zoveel beter geworden of ben ik nou zoveel slechter geworden:+

8. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is beter geworden uiteraard, hij heeft vanmiddag met mij gespeeld dus dan gaat dat automatisch :p

Net tegen een gast gespeeld die was echt goed met el fuerte. Hij maakt me 2 keer in toen ik Rufus koos. Dus ik dacht laat ik Blanka kiezen, win ik van hem nokt die hem gelijk :+. Ik denk trouwens dat ik ook eens bezig ga met Blanka hij speelt wel lekker.

Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  9. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bleh blanka

10. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel tof. Zojuist me 1000ste online match gedaan:D.. en dan nog noob :p

edit: net een paar potjes met blanka gespeeld en echt niemand wist wat die moest doen. Niet dat ik zo goed ben met blanka(want ik kan maar 3 moves ofzo) maar ze wisten gewoon niet wat ze moesten doen:+

edit 2: 100 posts alweer, waarvan er waarschijnlijk 80 in het street fighter forum:+

Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al antwoord terug gehad want ik heb ook een mailtje gestuurd :p

Anyway, Melvin speel jij met Rufus? Zo ja moet ik een keer tegen je spelen want ik ben ook bezig met Rufus. Ik voeg je wel even toe

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik wou sinds gister ook met Blanka gaan spelen. Kwam tegen iemand en die sloopte me echt met Blanka ( Niet dat je daar heel goed voor hoeft te zijn maar toch :+ ) Ik vind hem trouwens een van de irritanste characters waar je tegen kunt spelen. Dus moet ik ook zo lekker irri gaan doen \o/

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds donderdag begonnen met SFIV, moet zeggen dat hij toch wel weer leuk is. Weet niet wat het is, er is op het eerste gezicht niet eens zo gek veel veranderd maar toch.

Arcade Mode op Easy begonnen, ging wel redelijk makkelijk tot aan de eindbaas Seth. Man dat is gewoon niet leuk hoe hij speelt. Continu teleporten en dan weer die verrotte Zangief-throw of die Sonic Boom. En als het een beetje moeilijk wordt komt ie met zijn Ultra-move. Heb hem pas 2x uit kunnen spelen nu, gaat wel lastig zo om alles te unlocken. Iemand nog tips voor hem?

16. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  17. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook "Easiest". Dan doen ze nauwelijks wat terug. Ook Seth. (puur voor unlocken)

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Toch een aantal quitters gehad gister nacht. Was wel lachen. Ook een nogal uitgebreide hate voice message in gebrekkig engels nadat ik een smiley face stuurde toen hij quitte. Moest allerlei genitaliën zuigen ofzo.

Toen joinde ik weer een game van hem. Leuke avond.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja zo doe ik het nu maar. Beetje flauw maar ja, moeten ze Seth maar niet zo vervelend maken.

20. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat met die mensen die je uit zitten te schelden voor noob op xbox live. Speelde van de week 2 potjes (best of 3 ) tegen iemand. en in de lobby leave ik krijg ik een berichtje met 'noob run noob'.

Waarom reageren sommige mensen zo raar? Ik heb nog een berichtje teruggestuurd dat ik helemaal niet voor hem 'run' en dat hij niet zo dom moet reageren. Zo maak je het spel echt niet leuk voor een ander....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina