Ok ik heb geprobeerd om met Windows Media Player en Media Center mijn pc aan mijn 360 te koppelen en om zo media uit te wisselen etc.
Korte versie niet gelukt en tijdens het updaten/installeren van WMP/MC en kreeg een keer een spontane restart.
Kreeg toen direct na het opstarten van de pc een melding dat er een file teruggezet was en dat het opgelost was.
Kreeg toen voor het eerst in 2 jaar een blue screen.
Kreeg de error "Page fault in nonpaged area".
Opnieuw opstarten.
Geprobeerd om WMP te verwijderen en daarna opnieuw te installeren maar krijg iedere keer na 10-20 seconden (windows is nog bezig met het laden van MSN e.d.) de blue screen terug.
Met veilige modus de pc opgestart maar kon daar weinig, geen beschikking over internet en na wat proberen de pc opnieuw opgestart.
Nog een paar keer normaal geprobeerd en getracht om WMP opnieuw te downloaden/installeren maar iedere keer de error.
En nu krijg ik iedere keer zelfs in veilig modus een Issas.exe error, systeemfout, objectnaam niet gevonden error.
Kon ook mijn muis en toetsenbord toen niet meer gebruiken om op ok te klikken, na het switchen van een usb port van mijn muis kan ik er wel op klikken maar dan restart die automatisch i.p.v. dat ik het handmatig moet doen.
Wat kan ik nu nog in vredesnaam doen?
Alles kwijt zijn zou een kleine wereldramp zijn. /sad
Laatst bewerkt: 4 apr 2009