Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, vannacht vanaf 12 tot 7 uur s'ochtends in een rit RE5 uitgespeeld met een vriend die bij me bleef slapen. Was echt geweldig. Met mijn fully upgraded Magnum:cool: Maar nu ging ik dus met hem een new game+ doen. Dat je dus al je wapens behoudt. En toen stond er 'Infinite Ammo'. Ik deed hem op yes. Maar ik heb geen infinite ammo. Iemand die weet hoe dat zit?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand enig idee hoe ik die maximum combo's achievement haal?

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een gast als een ping pong bal heen en weer slaan/schoppen tussen Chris en Sheva neem ik aan. Drie keer een melee aanval is dacht ik het maximale. Geweldig hoe die laatste stoot van Chris er zo intens uitziet.

Ik ben erg teleurgesteld in mijzelf, heb nog steeds niet het laatste level gehaald, ik kon niet de moed opbrengen om het na zoveel gefaalde pogingen het nog een keer te proberen.

Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dit eerst kopen in het Bonus Features menu. Daarna heb je pas daadwerkelijk infinite ammo.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je moet bij zo'n dikke negert een flash grenade op z'n porum gooien, dan is ie ff blind. Mep 'm, Sheva trapt 'm, en dan trap jij m nog eens op z'n smoel voor de finishing touch. Hoeft trouwens niet in coop, maar als je t wel doet, dan moet je wel de laatste klap uitdelen.

Het zijn dus 3 moves die je achter elkaar moet uitvoeren. :thumbs:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet new game+ kiezen. Gewoon een lvl selecteren en de andere instructies opvolgen.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoezo niet? Maakt toch niks uit?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jawel toch?

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al, ik kocht in de Bonus Features infinite ammo voor de Magnum. Ik had die namelijk fully upgraded. En nu heb ik dus wel infinite ammo. Gewoon op mijn new game+;) Echt ziek, iedere creature/beest is in 1 schot dood. Fire power 3200 haha.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3200 is weinig ;) Je hebt een magnum met 5000.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Om infinite ammo te hebben moet je drie dingen doen:

Spel uitspelen en dan voor een fully upgraded wapen de infinite ammo kopen in de bonus feature

Daarna naar special settings gaan (in menu van play game) en daar aan zetten dat je infinite ammo wil gebruiken of accepteert dat andere het doen

Game starten (new game of gewoon chapter select) en dan gewoon ook infinite ammo aanzetten voor die speelsessie

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb nu ook infinite ammo voor mijn Jail Breaker.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat is nou eigenlijk het sterkste wapen (behalve de infinite RPG launcher). Die ene sterkste magnum neem ik aan?

En yay, nog 2 achievements moet ik! War Hero en Treasure Hunt. Ik moet nog zo te zien 10 treasures, dus tja, dat wordt nog ff zoeken met guide erbij.

Proffesional mode is echt tehering moeilijk. :eek: Bij die knaapies bij 5-1 ben je zo'n beetje in 1 klap dood. Zelfs met bulletproof- en meleevest.

Is het verschil in damage eigenlijk erg groot als je die melee- en bulletproofvest om heb?

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lightning Hawk zou ik zeggen. Schiet een stuk sneller als die andere magnum en heeft daarom de hoogste DPS.

15. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook denken ja. Bij die sterkste heb je meer kans dat je tussen het schieten aangevallen wordt. Om dezelfde reden gebruik ik liever de PSG1 dan de S75. Die schiet veel sneller en heeft een betere zoom. Al voelt de S75 wel beter aan. :cool:

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, wat is het spel makkelijk met infinite ammo voor de beste wapens. Ik speelde me 2e playthrough op normal. Ik ga hierna op Veteran en daarna op Prof. Is echt een eitje. Als ik Prof klaar heb ga ik voor de speed run. Me record op RE4 was 3 uur en 16 min.

17. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Professional is zelfs met inf. ammo voor alle sterke wapens nog best een uitdaging soms. Vooral omdat je heel snel dood bent en er zo goed als geen tijd is om te healen en gehealed te worden. Met coöp zal het wel iets makkelijker zijn though.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of het al bekend was.

Screens

http://www.epicbattleaxe.com/eba-game-pics/resident-evil-5/

19. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Aanschaffen die hap! :) Altijd leuk, extra content.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je bent zo door een speed run heen hoor. Zeker omdat je ook delen opnieuw kan spelen.

Suspenz.: dat vermoeden had ik ook daarom ben ik meteen begonnen op veteran om me zo lang mogelijk te vermaken! Probeer echter eens professionel uit te spelen zonder infinite ammo en zonder oude wapens! dan word je gek! (maar wel cool!)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina