Hammer-on chords. Ik vind dat persoonlijk heel vet spelen. Alleen ze registreren nogal moeilijk, maar dat moet je ff onder de knie hebben. Maar qua charts is het een hele andere ervaring.
Ik heb zelf al een half jaar de ion drum rocker drums....je betaald er wel wat meer voor, maar is niet stuk te krijgen.
ik twijfel ook nog of ik dit nou eens moet kopen, wil zo graag eens drummen maar hij gaat bij 1 op de 3 mensen kapot en dan moet ik weer moeilijk doen met het terugsturen enzo.. heb ik dus echt geen zin in.
Wat in dat filmpje van RB wel irritant is, is dat die linker en rechter notenstrook soms bedekt is met zo een soort gele vlekkerige laag, waardoor die oranje noten stuk minder duidelijk zichtbaar zijn. Af en toe worden al die lijnen even geel, wat me behoorlijk afleidend lijkt.
Heb je totaal geen last van. Komt door de kwaliteit van het filmpje dat het wat irritant lijkt, maar als je zelf speelt merk je er niks van.
Mijn xplorer gitaar die ik een dag of 2 heb, doet het niet goed Elke keer als ik bezig ben met spelen dan gaat ie uit en staat er op mijn beeld: ''Please Reconnect controller'' het is een usb controller dus eigenlijk kan die niet zomaar uit gaan. Heb de verkoper net een email gestuurd, maarja erg jammer. Gelukkig heb ik hier nog mijn Les paules gitaar Oja dat gebeurt als ik een noot indrukt
Jezus, voor dat geld heb ik mn Xbox gekocht man. 300 euro, dus niet. Dat gaat me net wat te ver, maar welke is kwa kwaliteit beter., rock band of guiter hero?
Die USB kabel van de gitaar kan je los koppelen, aan het einde van de draad. Niet het stuk wat in de Xbox 360 gaat maar wat aan de gitaar zit. De zwarte kabel, Even uit elkaar trekken en weer in elkaar klikken. Wellicht een kleine storing in de kabel. Heb een soort gelijk verhaal met een stuur, als ik dan de kabel even los klik zeg maar is het weer goed.
Rock band vind ik nogal irritant met de background tijdens het spelen, en de kleine noten vind ik ook irritant. Bij Guitar Hero vind ik het wel fijn @Winterbase Al een paar keer gedaan maar geen succes
Ja ik vind de achtergrond bij RB wel vaak te druk. Dan bedoel ik met name die flikkerlicht effecten. Wordt je echt gek van.
Zoals? In principe vind ik het gewoon een veel beter spel dan GH. Maar dat ligt er gewoon aan hoe je speelt. RB heeft veeeeeeel meer keuze. En de instrumenten zijn even slecht.
De gitaar van GH is wel beter, mic maakt niks uit, drums is beter bij RB volgens mij, aangezien er meer problemen met de GH sets zijn, die cymbals en hi-hats gaan vooral echt heeel snel stuk. En tsja, ik heb nog nooit problemen gehad met de RB drums. De enige problemen die ik heb erover heb gehoord zijn dezelfde problemen als de GH drums hebben. Voetpedalen schijnen wel snel stuk te gaan van RB, maar sommige zitten er ook als mongolen op te trappen. En dat is ook niet de bedoeling.