GRAW2? Heb de game hier nog liggen (nog niet gespeeld). 360 is nog weg voor reparatie, maar als die terug eens zouden we die wel eens kunnen doen.
Zoek online mensen voor de Volgende games: Gears of War 2 (horde tot 50, en op elke flashback map tot 10.) Army of Two Stranglehold Add m'n tagg maar > Voltreffer
Zijn er nog mensen die de 1 miljoen online credits van Forza 2 ook nog moeten halen? Of mensen die zo vriendelijk willen zijn om af en toe gewoon ff te joinen en dan ook weer te quitten in een race?
Als ik weer eens tijd heb voor een race dan stuur ik wel ff een invite Zijn er ook nog mensen die willen helpen met fuzion frenzy 2? Dat wordt echt gewoon niet meer gespeeld online
ik weet niet of ik hier goed zit maar heb die achievement nodig van fifa 09 dat ik 2500 punten nodig heb en 5 bedagse
Je kan die achievement gewoon in je eentje halen. Dus zorg gewoon dat je bovenstaande dingen uitvoert en dan is hij erg makkelijk te halen.
Je krijgt bijvoorbeeld voor een badge 250 of 500 punten (voorbeeldje) en per goal krijg je bijvoorbeeld 100 punten. Dus zorgt gewoon dat je meer dan 15 goals scoort via corners,kopbal, paar hattricks en geen goal tegen krijgt. Zo krijg je dus je 5 badges en haal je makkelijk meer dan 2500 punten. Als je bijvoorbeeld 6 badges hebt en 2400 punten haalt krijg je geen achievement. Dus het moet allebei tegelijk.
Heeft er iemand interesse om de achievements van UNO te halen? Moet nog die achievements dat je 40 keer wint, en dat je 10 Player Matches haalt online.