Welk programma gebruiken jullie om films af te spelen, VLC pakt niet altijd de menu's mee waardoor ik zit opgeschept met een zweeds audio spoor
je kan natuurlijk op je rechter muisknop rammen en dan bij audio ''engels'' selecteren daar is ook een shortcut voor maar die weet ik niet uit mijn hoofd
Hmm volgens mij had ik de dvd verkeerd geladen want de menu knoppen doen het nu opeens wel, de optie om via de rechtermuisklik het audiospoor te veranderen zat er niet bij. Ik zal binnenkort eens kijken naar een andere player
Nah die menu's voor gevorderden kan je makkelijk omzeilen door op het tools knopje te drukken, dan heb je een apart schermpje met de dingen die je vaak gebruikt Maar het kan idd best ver gaan, als je voor de eerste keer met je rechtermuisknop op het beeld klikt weet je niet waar je moet zoeken wat je wil hebben
heb ik nou ook maar dit brengt de kwaliteit van de film duidelijk omlaag als je het vergelijkt met VLC.. Zal km player eens opzoeken dan
Ik krijg bij FTD de hele tijd deze foutmelding: SQL Logic or missing database error FTD Iemand enig idee wat ik moet doen? Heb FTD al overnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. FTD doet nu dus gewoon niets meer.
Ik ben een nieuweling op het gebied van nieuwsgroepen maar heb met een handleiding FTD en GrabIt weten te installeren en al wat rommel gedownload. Alleen ik baal er een beetje van dat ik aangewezen ben op wat er gespot wordt, en je dus totaal afhankelijk bent van wat er langskomt, i.p.v. dat je kunt zoeken naar wat je wil. Ook is alles er na twee dagen ofzo weer af (dat heeft vast met dat kut Planet te maken). Zijn er manieren om dit te omzeilen?
Ten eerste moet je Alt.Binz gebruiken en geen FTD en zeker geen Grabit. Ook heb je met Planet (nu kpn) te maken met een retentie van ik geloof 10 dagen. De enige manier om dit te omzeilen is voor 15 euro een account voor twee maanden op bijvoorbeeld www.smsusenet.nl te nemen. Dan kan je alles wat tot 100 dagen geleden gepost is downloaden en dan heb je geen problemen meer.
Weet iemand welke knop je moet hebben bij config bij FTD, om weer te laten zien hoeveel nieuwe posts er zijn. Kan hem namelijk niet vinden.
Alstu: Er zijn zoeksites als newsleech, binsearch, yabse, e.d. waar je gewoon kan zoeken, maar meestal zijn de bestandsnamen verneukt dus vind je nog de helft van wat er werkelijk op staat.
Als ik met mijn laptop op school via usenet wil downloaden werkt dit niet, zou dit aan de firewall van de Hoge school van Utrecht liggen of door eigen instellingen?