Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De Marketplace is inderdaad ontzettend traag. Vroeger bladerde ik er nog wel eens doorheen, maar tegenwoordig neem ik er de moeite niet eens meer voor.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gelukkig kan het nu gewoon in je browser ;)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet je wel 18+ zijn. :lol:
    En laat ik dat niet zijn en mijn account ook niet. :+

4. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Best lullig, ik zat midden in een potje Free-for-All of COD 4. Krijg ik opeens disconnected to XBOXLIVE. Ik dacht wtf. Best rare manier om een update te verplichten:p

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat is raar want je krijgt hem als je je xbox aanzet.
    Maar je had toch ook No kunnen kiezen.:+

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nee dit is niet raar. Is altijd al geweest. De versie van het dashboard en de game wordt om de zoveel tijd nagekeken door de Xbox live server maar het wordt meteen nagekeken als men inlogt.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hai!

Ik ben op zoek naar een afstandsbediening voor mijn Xbox 360. Ik heb gezien dat de normale Xbox 360 remote rond de €30,- kost en dat vind ik toch wat prijzig. Nu zijn er 3rd party apparaten van bijvoorbeeld €10,-.
    Wie weet waar ik de beste remote kan bestellen? Tegen een goede prijs?

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  10. GameKid360

GameKid360 Guest

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je gebruik een AB niet zo intensief als een controller.
    Dan is Piranha of Konig helemaal geen probleem.

12. LK87

LK87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

Ik heb gisteren een Advanced Scart Adapter gekregen en aangesloten alleen het beeld verschilt in niets met het beeld van de gewone Scart cable. Kan iemand mij vertellen waar dit mogelijk aan ligt?

Gr. Lars

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft je TV een RGB Scart aansluiting? Mijn oude tv had 3 scart aansluitingen waarvan er maar 1 RGB ondersteunde.

14. LK87

LK87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een leek wat dit betreft dus heb geen idee of mijn tv RGB ondersteund, hoe kom ik dit te weten? Ik heb overigens een Pro System met HD AV kabel meegeleverd gekregen. Is het nu zo dat de Advanced Scart Adapter dan mosterd na de maaltijd is in die zin dat de HD AV kabel (met scart adapter) (overigens HD n.v.t.) hetzelfde beeld geeft als de Advanced Scart? Ik heb de Advanced Scart gewoon in dezelfde aansluiting gestoken als waar de andere in zat. Wellicht nuttig de andere aansluitingen ook te proberen dus?

15. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Als je een HDTV hebt heb je helemaal niks bij een advanced scart cable te zoeken. Die is voor normale tv's. Maar als je je HD kabel in een normale scart hebt zitten klopt er ook iets niet. Wat meer info? Merk en type tv etc?

16. LK87

LK87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad geen HD tv maar een gewone. De kabel die meegeleverd werd mijn mijn xbox heeft echter een knop die je kan switchen van gewoon naar HD, bij mij staat hij dus op 'gewoon' omdat mijn tv HD niet ondersteund. Het is de Advanced Scart cable van Microsoft die ik nu gekregen heb. Ik heb alleen het idee dat deze kabel niets meer toevoegd dan diegene die ik al in mijn bezit heb. Deze heeft namelijk 3 stekketjes met de kleuren rood geel en nog een apart ingeplugd zitten. Merk tv is overigens Philips...

Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  17. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Dan voegt een advanced scart cable zeker wat toe, maar alleen als je hem in een aansluiting stopt die RGB ondersteund. Een van de tekenen is dat als je normale tv kijkt, dus bijvoorbeeld sbs6 of ik noem maar wat, en je zet je xbox aan terwijl hij is aangesloten op een RGB aansluiting, de tv automatisch switched naar het kanaal voor de xbox.

18. LK87

LK87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem aanzet switched hij inderdaad automatisch naar het kanaal voor de Xbox. Dit zou moeten betekenen dat hij dus wel in een aansluiting zit die RGB ondersteund.... Toch ben ik overtuigd/100% dat mijn beeld niet verbeterd is.... Zijn het misschien dpi instellingen?

19. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Nee. Maar je moet ook geen wonderen verwachten. Het zijn kleine dingen. Scherpere lijntjes, minder lekkende kleuren.

20. LK87

LK87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dank voor je reactie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina