Ik bedoelde dat ik al een Elite heb en de console die ik ga modden is m'n Premium, dus ik wil niet 2 zwarte consoles. Maar goed, op eBay staan zat goedkope zwarte en andere kleuren 3RD Party cases waar je je creativiteit in kwijt kan. Dat zou ik dan doen.
Hmmm, het aanbod is zo te zien minder geworden. Een tijdje terug stond het vol met cases uit China en Duitsland voor rond de €20,00. Waaronder deze, en dat is zo te zien de goedkoopste op het moment. Vaag! :{
Die had ik idd ook al gevonden, maar vind 40 net wat te duur! Dan kijk ik liever of ik die Smoke Case kan krijgen! €20,- had ik wel een aardig prijsje gevonden om mee te knutselen! Maja, helaas! Wie weet komen die dingen weer?!
Lang leve de Nederlandse wet met recht op ontbinden 7 dagen na ontvangst van het product Moet het natuurlijk wel een NL webshop betreffen..
Volgende week even de volgende spulletjes bestelen: + deze Skin: http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,4896.htm Ik ga er nu toch echt eens aan beginnen. Als het "project" klaar is zal ik wat foto's posten.
Beide zijn bij mij deze week verzonden, verwacht ze volgende week binnen te hebben! Vind de skin wel een beetje druk! EDIT: nog een mail gehad van Ziezotec, over de Smoke Case:
volgens mij zijn veel mensen aangestoken door dit topic ik zit er ook zwaar over na te denken. Maar ik heb nog anderhalf jaar garantie op mijn xbox... Wat zouden jullie doen? @Lethal zocht je deze chrome case?: http://www.supremefactory.com/cgi-b...suche=cn-360-xcphc&cat=XBOX 360 - CASE TUNING
Ik heb nog alle garantie op mn xbox, hijs pas 3 weken oud ! Daarom ga ik ook maar niet snijden (raampjes) in de case, maar wacht ik tot ik die XCM Smoke Case kan bestellen! Mocht er dan wat fout gaan, dan kan ik gewoon alle originele onderdelen weer terug zetten met de originele case en opsturen!
Ja, die ga ik kopen. Ik ben nog aan het onderhandelen voor een leuk prijsje! Ik heb trouwens net m'n Xbox 360 Premium maar weer 's opengemaakt en gelijk van groen naar blauw gewisseld voor de aankomende mod.
De chrome case zou ik niet doen, je ziet er echt enorm veel vingerafdrukken enzo op. Het begint bij mij ook weer een beetje te kriebelen Ik heb volgens mij ergens nog een window liggen, ff zoeken. //edit ja de talismoon xray window kit, beetje lelijk ding.
Gaat iemand deze binnenkort bestellen? Wil er namelijk ook graag 1 bestellen maar ik heb geen paypal.
Vind ik een beetje overbodig. Heb het zelf gedaan met: - Een koperen staaf - Een platte schroevendraaier - Een hele set met van die schroevendraaiers (kreeg bijna elke torx + heel veel andere schroevendraaiers voor 10 euro )
Heb m vorige week besteld, komt als t goed is deze week binnen! En paypal is gratis, makkelijk en erg handig!!
Komen bij jullie de bestellingen uit Engeland ook sneller binnen dan als een maand geleden? Krijg nu alles via Engeland in minder dan een week binnen (snelste was 4 dagen) terwijl het er eerst altijd 2 - 3 weken overdeed?
Ik heb nog nooit iets gekocht in Engeland. Maar ik ga binnenkort ook zo een whisper fan kopen. Hopelijk is het waar dat hij echt veel beter is en een betere airflow heeft.
Weet ik, maar ik heb geen rekening mijn pa wel. Maar die wil geen paypal aan zijn rekening koppelen. Dat was eerst anders...