Grygera RB 4-4-2 81 Tsjechie + een goud trainingskaartje? of 500 coins ofzo? ik weet het niet zo goed
ik wil agbonlahor wel hebben, en eventueel sneijder ook wel. Als ik in coins zou moeten betalen, dan meot ik nog even sparen.
Ik heb ook 2 spelers in verkoop Ik heb er het liefst coins voor terug of Trainingskaarten Shooting + Defending of andersom J. Terry CB 84 Deco CAM 82
Ik zoek voornamelijk 4411 RM, LM RB of LB. Ik heb niet overdreven veel in de aanbieding, maar wel een gouden staff contract kaart (denk ik, niet 100% zeker...)
Jij bent echt goedkoop man. Zelf verpats je al je spelers voor 15K ( wat veelste veel is ) en andere rip je door echt veel te weinig te betalen. Deco? Die's 5K waard
Iemand interesse in Palop 86, GK. Cassano 89, CF. Gallas 85, CB. Sagna 84, RB. Bied maar wat leuks aan, ben geinteresseerd in 4-4-1-1, coins, contract en trainingskaarten. Ook ben ik best opzoek naar Arsene Wenger.
Daar gaat het mij niet om. Ik geef een CM zoals Xavi ook weg voor van der Sar zonder daar extra coins voor te vragen. Jij wilt een speler + 15K vragen? Kom op Denk eens een keer aan je medemens. Ik hoop alleen niet dat jij ook zo'n speler bent die grandioos lekkere kaarten hebt en dan loopt te patsen maar ALSNOG op je bek gaat tegen een minder team? Hoe dan ook, wees een beetje realistisch en ga niemand lopen rippen. Daar krijg je een hoop scheve gezichten mee.