Xbox Live Gold hallo, ik had gisteren nog een xbox live gold en speelde badcompany online. ik had bijna de allerhoogste rank maar mijn account is vandaag verlopen. En het is zonde om een gold card te kopen als ik nog maar een paar dagen nodig heb. Heeft er nog iemand misschien een Xbox live gold trial liggen ?
Hey, ik zou graag een trialkaart willen voor een vriend van me, hij heeft tijdelijk een silveraccount maar zou graag weer eens online willen spelen. Alvast dank
Hallo, Ik zou ook graag een Trial kaart willen hebben voor een vriend van me. Ik heb zelf nog tot ongeveer december live dus ik hoef hem niet.
Iemand een trial kaart voor me? Wil graag de demo van Guitar Hero: Metallica binnen halen Speel verder nooit online. Graag een pm'etje als je een code voor mij hebt
Nog iemand trial kaartje voor mij? Ik voel me nu echt een bedelaar.... Maar ik wil nieuw gold aanschaffen en heb internetbankieren nodig, maar bank schiet niet op
Damn, net een paar maanden niet gespeeld, en als je dan wil spelen is je Gold abo afgelopen . Heeft iemand nog een 48h-code voor me?
zou heeft iemand soms nog een 48 trail ik zou graag wat halo 3 multiplayer doen maar kan pas tegen het einde van de maand gold halen
Heeft iemand nog een kaartje voor mij? Heb net 1 dag Call Of Duty en zie nu op hun site dat het double xp weekend is. En van me moeder mag ik zelf geen abo kopen omdat ik net cod heb.