klopt, creek speel ik niet ivb kutcampers, killhouse niet omdat ik geen free for all speel en die andere 2 zijn echt wel vet
3X frag is echt super handig, ik maak er aardig wat kills mee. Ik ga denk ik die mappack nog wel halen. Zitten best vette maps tussen. Maar ff MP halen
3x frag vind ik ltij zo dom zeker op die kleinste map, daar gooid iedereen gwn hun granaten in het rond en da's echt zo lame...
Weet jij de betekenis van noob wel? Plus de makers hebben het erin gestopt, dus waarom zou je het niet doen. Ik erger me echt aan die mensen die boos worden op snipers en naders.. Speel het spel dan niet!
Ik kan me ook altijd ergeren aan die zeikers die alles noob dit en noob dat vinden. Het is ook nooit goed he. Je bent juist een "noob" om geen nades in een kleine map te gebruiken (=veel kills )
Het is niet noob om nades te gebruiken maar het is wel noob om zo maar ergens een nade heen te gooien en dan hopen dat je een kill hebt..
Moet je afwisselen van routes en niet zo standaard de straat over rennen. Ik wordt amper gekilled door een random nade of martydom of whatever.
Random nade ok. Maar ik heb zovaak een paar lui gekillt, 4 bijvoordbeeld in een kleine ruimte en die allemaal martydom hebben. Wat moet je dan gaan doen?
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel tegenstanders je hebt en je manier van spelen. Sommige maps rush ik met de MP5 zoals Vacant en weer andere maps blijf ik een beetje aan de rand van de map zoals Bog ofzo.
Welke Class van wapen kunnen jullie mij nog aanbevelen. Die M16 Red dot + deep impact + stopping power schiet bij mij toch niet zo lekker. Ik heb liever dan toch een automatic weapon. Iemand tips buiten die M16 ?
AK dan maar, maar ik zou je echt aanraden om te oefenen met de m16, die domineert op middellange afstand en met stopping power is hij ook dodelijk van dichtbij aangezien 1 rake burst dan dodelijk is.
G36C is ook wel nice en dan alleen met Red Dot vind ik. En de P90 is ook wel handig, alleen soms een spray-weapon. Ligt eraan hoe je um gebruikt, zoals hierboven ook al wordt gezegt, probeer toch de M16. Het is gewoon het beste wapen van het spel!
mp5 is ook erg lekker. ak47 zeker wel. en mijn favoriet is toch rpd. handig als je tegenstander moet reloaden. maar eigenlijk is maar met een soort wapen spelen niet handig. ligt eraan welke map en welk spel je speelt. voor S&D heb ik het liefst een mp5 silencer.