@ rampage. Ik zoek italiaanse verdedigers, spaanse middenvelders braziliaanse spitsen... trainingskaarten zijn ook meer dan welkom... Bied maar iets leuks, ik kan hem desnoods wel even vast houden. Ik zet hem toch niet zomaar op trade.. Wil alleen een mooie ruil.
Je weet dat ik 5k voor wil hebben zoals eerder vermeld of anders een Spits die 4-3-3 speelt , ik ben ook nog wel op zoek naar Van Persie of Kuyt
Shit, ik had Adriano maar die heb ik ge-trade met iemand voor David Villa. Baal ik van want dat was m'n enigste Braziliaanse Spits. Xavi heb ik geruild voor v.d Sar Hmmm, heb misschien nog wel genoeg in m'n Trade-Pile / Subs staan.
Misschien ruilen voor een andere speler die ik heb? Deco CAM 82 4-5-1 17contract Quaresma RW 85 3-4-3 21contract J. Jenas CM 80 4-4-1-1 11contract D. Stankovic CM 82 5-2-1-2 8contract B. Schneider RM 76 4-1-2-1-2 7contract
Op dit moment heb ik te weinig coins en vanavond amper tijd om wat deals rond te krijgen. Enigste deal die ik heb is vanavond laat met Extremegen. Quaresma voor Adebayor. Voor de rest weet ik jammer genoeg NIET wat voor spelers ik in m'n subs / reserves / trade-pile heb staan. Waar denk je zelf aan? Coins / speler?
David Villa en Fernando Torres hou ik lekker voor mezelf. Zijn niet voor trade Heb ook nog Bojan ( 84 / ST ) van Barcá en Djibril Cissé ( 89 / ST ) die ik wil RUILEN tegen een spits / middenvelder / verdediger. Ik moet nu even op m'n werk beginnen aan team-overleg. Dus zal even uurtje in actief zijn.
Die Bojan, is die niet toevallig 4-3-3 want daar ben ik wel naar geinteresseerd edit. heb even zelf opgezocht en hij is 4-3-3 dus nu heb ik dus echt serieus interesse, ruilen tegen Terry ?
Aangepast: Van Persie CF (99) Kuyt ST (96) Xavi CM (86) Lampard CAM (86) Nesta CB (85) Fabregas (86) Ik zoek Messi, 4-1-2-1-2 training kaarten en andere trainingkaarten. Of doe een bod in coins.