Sterker nog 550 als ik het een beetje slim aanpak!\o/ Maar dat duurt me te lang als ik game, heb ik meestal na half uur al geen zin meer.
Uhm volgens mij als je in een nieuwe challenge wil meedoen moet je wel Gold hebben op dat moment. Geen idee of 48uurs kaartje dan ook werkt.
Ach die nieuwe challenge is toch pas over een maand. Dat verschilt per dag. Soms game ik dagen niet en dan weer dagen wel ( meestal 3 a 4 uur). Heb er tegenwoordig minder zin in dan vroeger.
Gisteren bijna NFS Most Wanted uitgespeeld, moet alleen nog wat Milestones & 1 race halen. En ik ben klaar . Dat betekent dus dat ik vandaag er nog eens minstens 350 punten bij krijg .
Yay, m'n concurrent heeft gisteren niet gespeeld . Dus ik loop bijna 500 punten op . En vandaag ook nog even 500 punten halen .
Ik zit nou op +1000 punten, dus dat is positief. Straks even kijken of RBV2 nog veel achievements heeft.
Je mag me niet inhalen . Niemand mag dat . Ik doe nu juist zo m'n best om 1e te worden . Ik ga denk ik rond de 2500 eindigen als het een beetje mee zit .
Ik ben al blij als ik het podium haal dude. Laatste keren was ik telkens laatste/schandpaal . 2500 haal ik nooit. We kunnen het wel op een akkoordje gooien?
Djezus deze challenge wordt erg serieus genomen door sommige, en dan net op de challenge waar ik ook "veel" achievements kan halen.
Ik neem het niet al te serieus hoor. Het blijft maar een spelletje natuurlijk. Maar ik wil nu weleens een keer voor de winst gaan . Je gaat toch ook niet naar een voetbalwedstrijd om alleen het voetbal te zien, maar ook hopen dat je club de winst pakt? Of is dat nou een stomme vergelijking? In ieder geval, ik heb gewoon even een achievementsvirus. Dus ik ga er nu ook voor, nu ik ook zo ver ben . Wat de rest doet, maakt mij niet zoveel uit. Het is gewoon leuk om er aan mee te doen.
Lol! Ik vind t juist prima, want dit was nou net een challenge waarbij ik had besloten het rustig aan te doen ! Vooral eig omdat ik niet wist of/wanneer ik internet zou hebben op mn nieuwe kamer! Maar komt alleen maar goed uit, dat ik dat besloten had, want ik moet zorgen dat ik werk vind, ipv achievements halen !