Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd dat ie zichzelf weer opnieuw opstart dan..

Maar het klinkt alsof het je voeding is inderdaad.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, maar het is een laptop... Ik kan hier de voeding toch niet van verhogen??? Heb nu de grafische prestaties één niveau lager gezet en de CPU-snelheid niet op de hoogste stand gehad en heb net een uur lang The Godfather II gedaan. Geen enkel probleem. Liep ook prima...

3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort vraagje:
    Als ik een nieuwe map maak wordt deze map 'verdeelt' in kolommen. Op onderstaande printscreen zijn de standaard kolommen te zien. Echter de kolommen 'genomen op', 'labels' en 'classificatie' wil ik weg hebben, want die informatie boeit me niet. Daarvoor in de plaats zou ik bijv. 'gewijzigd op' willen hebben. Hoe verander ik dit naar een standaard vorm, zodat ik niet elke keer handmatig de ongewenste kolommen hoef weg te klikken?

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Als het goed is rechtermuis op de titels van de kolommen, dan kan ik je aanvinken welke je wilt zien.

5. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik, dat is wat ik nu doe. Maar standaard, als ik een nieuwe map maak, krijg ik de kolommen zoals in de printscreen. Alleen die kolommen gebruik ik niet en wil ik dus graag weg hebben. Nu doe ik het inderdaad aan de hand van de rechtermuisknop erop en dan het vinkje weghalen. Maar ik wil dus het vinkje standaard weg hebben...

6. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Naast de voeding kan het ook nog de processor zijn. Als deze te warm wordt is er een mogelijkheid dat het systeem zich automatisch afsluit.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Duidelijk oververhitte laptop. Maar om zeker te weten zou je kunnen proberen de achterkant van de laptop wat te verhogen op een gummetje o.i.d., zodat er meer koele lucht onder je laptop doorstroomt. als hij het dan langer volhoudt dan anders ligt het aan je processor die te warm wordt zodat hij uitvalt ter beveiliging van de processor.

Je zou kijken of je via garantie e.d. of ze er wat aan kunnen doen, ik weet niet hoe lang je die laptop al hebt?

8. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk anders hier eens:
    http://www.vistax64.com/tutorials/70819-windows-explorer-folder-view-settings.html

Staat heel veel info over het wijzigen van de mappen in Vista. :)

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    November... Maar ik denk inderdaad dat de processor te warm wordt.. Komt ook doordat ik al de prestaties, het is een Acer dus die kan je aanpassen, op maximum had staan. Zodra ik die op wat minder had staan, graphics én processor, deed hij het prima. Het daarna gewoon een uur lang, zonder problemen, The Godfather II erop kunnen spelen. Met alles op medium...

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik ook met mijn acer aspire 5715Z.
    Komt volgens mij idd omdat iets te warm word en hij zichzelf afsluit.
    Ik weet zeker dat hij zichzelf automatisch afsluit als hij te warm is, want mijn laptop was vaak te warm (heb het deksel onder laptop opengemaakt en daar de stof verwijderd)

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    En hielp dat ook? Nouja, hij doet het nu prima hoor, maar kan dus niet mn maximale prestaties halen... Mja, Godfather II zag er nog enorm goed uit en speelde helemaal vloeiend...

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zal het niet weten, laptop valt iig minder uit.
    Speel amper spellen op me laptop (kan die niet eens aan :lol:)
    Overigens wel een paar keer gehad dat ik een BSOD kreeg bij een spel, maar ook gewoon tijdens het surfen. Maar dat was voordat ik mijn laptop schoon had gemaakt. Je kan het altijd proberen ;)

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet maar ff wachten op reactie op die mail die je had gestuurd, of gewoon meteen die lui opbellen dan heb je meteen reactie en kan je ook meteen weer terug reageren, dat gaat altijd een stuk sneller dan mailen en weet je veel meer binnen een kortere tijd.

Het moet natuurlijk niet zijn dat ie te warm wordt als je een spelletje speelt, ookal staat alles op high. Wat nou als je er image/videorenders mee gaat maken en dat ie dan halverwege uitvalt omdat ie te warm wordt. Dat moet dus gewoon niet kunnen gebeuren en Acer zou er wat aan moeten doen voor je...

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Wtf is dit nou weer.
    Heb ik een aflevering 24 gedownload, wil ik em kopieren op mn mp3, kan dat niet.
    Foutmelding:"kan blabla niet kopieren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)''

Wtf is dit voor bull?

15. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Kan goed zijn dat het bestand beschadigd is.
    Kan je voor de rest wel alles op je mp3 zetten?

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ja! Maar hoezo zou t bestand beschadigd zijn, hij speelt em gewoon perfect af. Potverdriedubbeltjes.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als het bestand beschadigd is zou je hem toch alsnog op je MP3 kunnen zetten.
    Haal is je usb kabel eruit en stop hem in een andere usb poort, en kijk of het dan werkt.

18. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ook aan je harddisk van je pc of mp3 speler liggen. Als er een sector beschadigd is, is er een mogelijkheid dat hij die melding geeft.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.930
    Werkt ook niet, overzetten naar mn mobiel werkt ook niet.
    Jezus hoe moeilijk is t om even een bestand over te zetten. :+
    Edit: ok, nu ben ik echt pissed. Kopieren naar een andere schijf kan ook al niet.
    WTF?!

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  20. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Mogelijk ligt het aan je harddisk.
    Restart je pc is, en kijk dan of je het bestand wel kan verplaatsen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina