Nope, ik heb geen VIG card
Ik vond de game zeer cool, de graphics zijn prima. Ze doen gewoon hun werk en dat is goed genoeg, de explosies zijn ECHT nice. Autos besturen prima, de guns voelen goed aan en het is zeer cool als je iemand met een tommygun beschiet, je ziet hem dan echt zo trillen zoals je in films ook vaak ziet.
De hand-to hand combat is zeeeeer nice en lekker hard, en ik heb begrepen dat er genoeg te unlocken valt daarin. Het enige wat ik mistte was een knop om te springen. Dus als je achterna gezeten word door cops, dan kun je niet over een hek jumpen of iets dergelijks. Soms kun je echter over bepaalde dingen wel springen door op een knop te drukken 'Vault' staat er dan. Maar het is niet heel erg....
Ik vind dat je de game beter kunt zien als een Mafia dan als GTA, hij lijkt echt niet op GTA vind ik. En dat vind ik nou juist tof, gewoon iets anders. Heeft mij blij verrast deze Peetvader Twee.
Ooooh ja, het werken met een team is ook zeer cool, je krijgt op een gegeven moment echt de mogelijkheid gebruik te maken van allerlei mannetjes die van alles voor je kunnen doen, bommen plaatsen en dergelijken. Ik heb geen idee hoe lang de game is, maar ik heb het sowieso iets van 2 uur a 2,5 uur gespeeld....
Klik om te vergroten...