Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen moeilijke keuze :+

Nee serieus er zullen vast wel mensen zijn die dit vermakelijk vinden en door veel dingen heenkijken , maar ik vind het echt niet de vollemep waard.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ook! :D
    Idd vreemde reacties :)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er genoeg van gespeeld om zeker van mijn zaak te zijn. Aangezien ik eerst zoiets had van 'GF2? Ha...zal wel niks voorstellen' . Reviews kunnen mij al een tijdje niet meer boeien.

Er zijn games die niet hoog scoren, of zelfs zeeeeeeeer laag, en nog zijn er genoeg mensen die de game hardstikke tof vonden. Eurogamer is sowieso eentje om allang niet meer serieus te nemen trouwens...een 4? LMAO!

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar heb je hem kunnen spelen? Dimplus ofzo? :)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bij een kennis, die heeft de game sinds gisteren. Dimension Plus verkoopt de game ook al. Maar ik wacht even op MM of Saturn...bij MM word ie 55 euro. Scheelt toch altijd weer ff ;)

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kweet niej of je een VIG card hebt van de PU?
    Maar dan kun je hem halen voor 52,50 bij FRS ;)

Maar je vond de game dus cool? En de speelduur?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nope, ik heb geen VIG card :)

Ik vond de game zeer cool, de graphics zijn prima. Ze doen gewoon hun werk en dat is goed genoeg, de explosies zijn ECHT nice. Autos besturen prima, de guns voelen goed aan en het is zeer cool als je iemand met een tommygun beschiet, je ziet hem dan echt zo trillen zoals je in films ook vaak ziet.

De hand-to hand combat is zeeeeer nice en lekker hard, en ik heb begrepen dat er genoeg te unlocken valt daarin. Het enige wat ik mistte was een knop om te springen. Dus als je achterna gezeten word door cops, dan kun je niet over een hek jumpen of iets dergelijks. Soms kun je echter over bepaalde dingen wel springen door op een knop te drukken 'Vault' staat er dan. Maar het is niet heel erg....

Ik vind dat je de game beter kunt zien als een Mafia dan als GTA, hij lijkt echt niet op GTA vind ik. En dat vind ik nou juist tof, gewoon iets anders. Heeft mij blij verrast deze Peetvader Twee.

Ooooh ja, het werken met een team is ook zeer cool, je krijgt op een gegeven moment echt de mogelijkheid gebruik te maken van allerlei mannetjes die van alles voor je kunnen doen, bommen plaatsen en dergelijken. Ik heb geen idee hoe lang de game is, maar ik heb het sowieso iets van 2 uur a 2,5 uur gespeeld....

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En als je de gameplay filmpjes op GT bekijkt van 2 Feb. Is er dan nog iets verbeterd in de tussentijd?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het er mooier uitzien, maar dat vind ik eigenlijk met elke game. Hoe tof HD filmpjes ook zijn, het is me allang opgevallen dat games er altijd nog een stuk mooier uitzien.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat klopt inderdaad ;)

Ik denk dat je me wel overtuigd hebt :) Dat ik uit reviews geen besluit moet nemen is me al langer duidelijk :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Beter haal je de game bij Saturn of Mediamarkt, dan kun je de volgende dag terug en ruilen voor een ander game of bon. Bij Saturn kan dit sowieso. EN volgens mij bij vrijwel elke gamewinkel toch?

Maar ik denk zelf dat je de game niet wilt terugbrengen ;)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Bij Media Markt hier zijn ze niet zo heel makkelijk :9

Maar hoop natuurlijk dat ie niet terug hoeft ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Raar zeg, Saturn is eigenlijk MM en die is behoorlijk makkelijk erin, vage shit :)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Anders toch maar bij FRS vragen of ze ruilen :)

Trouwens hoe zit het eigenlijk met kleren kopen enzo? Is er veel keus en gaat het nu makkelijker dan bij deel 1?

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik twijfel toch even tot koop. Kan iemand die de game al gespeeld heeft misschien een net lijstje met plus en minpunten opstellen voor mij? Op basis daarvan en reacties hier, reviews zuigen zwaar, bekijk ik of ik de game koop. ;):)

17. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vond hem kut spelen. Graphics waren prima, gameplay was goed maar de bestuurig had ik veel moeite mee. ( Ik speelde wel met muis en toetsenboor op de PC)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk daar heb je het. NO problems met de 360 pad hoor :p

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar hoe zit het nou met die kleren/spullen?
    En hoe goed gaat het om cover te zoeken?

Dat is het enige nog :lol:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Cover zoeken werkt prima vind ik , en voegt heel wat toe. GEEN idee of dit ook in deeltje 1 zat verder...nooit echt gespeeld eigenlijk. Nieuwe kleding heb ik nog niet kunnen vinden(gisteren) maar ik zag in die videoreview dat je heel wat verschillende kledij kan dragen..,.dus dat zit wel goed.

Ik zag dat ik ook heel wat geskipt heb in het begin, ik dacht dat je alleen maar je gezicht wat kon aanpassen en de haarstyle ook. Maar je kan VEEL meer veranderen. Wellicht heb ik daar gewoon overheen gekeken.

Deel Deze Pagina