[Streetfighter IV] April toernooi [16] -Mensen knock out-

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ShadoW_2k, 3 apr 2009.

1. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True true... maar matches waar je verliest en word opgenomen vind ik zelf goud waard. Dan kun je terug kijken en denken "oh daar had ik dit moeten doen/kon ik dat doen". Je game gaat er wel door vooruit, maar dat is meer het theorie aspect. (vooral belangrijk als je een nieuwkomer bent) Ik hou meer van praktijk. Gewoon spelen *) Altijd zo geweest

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel eens dat ik tijdens het spelen opeens het overzicht kwijt ben en dan talloze potjes achter elkaar heel beperkt aan het spelen ben. Dan kan zon vid me echt helpen in te zien waar het fout gaat.

3. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ter plekke aanpassen aan je tegenstander is naar mijn ervaring het beste. (Soms lukt dat niet zo snel, mja dan heb je gewoon pech) :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Filmpjes zijn voornamelijk voor de lol toch.... ik vraag mijn zoon wel ff te filmen :)

Al ga ik ws ernstige klappen krijgen van Champagne Powder. Ben maar een matige speler.

5. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    hohoho ik weet niet hoe jij mij inschaalt maareh ik verlies veel meer dan ik win, getuige de meeste members hier op het forum. Een spel leuk vinden is iets anders dan er ook goed in zijn :)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    lees net in je pm dat je ook al veteraan bent... dat geeft hoop ;)

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en Toan hebben zo rond 4 onze battle!!! Ik ga s kijken of mijn tel iets kan opnemen maar ik betwijfel het:p

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Probeer hem gewoon ergens tegenaan te zetten op de tafel voor je. Tegen een stapeltje boeken oid

9. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was indd zoiets van plan, maar de vraag is hoelang ie kan opnemen en dan is de kwaliteit waarschijnlijk zo slecht dat je niet eens kunt zien welk spel er gespeeld word:)

10. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet een digitale fotocamera pakken? of doen jullie nog aan analoge fotografie? meestal komen daar wel aardige filmpjes uit namelijk.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    of je hebt een spiegel reflex digitaal en dan kan het weer niet ;)

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Verloren van Reflex Xeros :mad:

13. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook verloren van kingkaneda. met 3-2, was goeie match en sportieve gast ook:p.

14. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de eerste 2-3 rondes op video en toen was mn geheugen vol!!!!!! Als ik die 3e ronde nou meteen gewonnen had, had ik dus de hele match. Maar Toan moest per se 2 rondes winnen:) Dus binnekort krijgen jullie de halve match te zien!!!!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Verloren van Champagne Powder met 3-1. Was een leuke match al kan ik geloof ik slecht tegen mijn verlies want heb de rest van de avond liggen kotsen en lig nu ziek in bed :+ (lees: flink de griep te pakken) :mad:).

Was dus niet helemaal in mijn doen, maar had ws anders ook echt wel verloren :)

16. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schijnt nogal vaak te gbeuren als je kids hebt he?! ;) Mijn ouwe wordt ook altijd ziek als de kids van mijn zus over zijn bij hem hahah. Nee zonder dollen, kut dat je griep hebt man, van een nood een deugd maken dan maar? Morgen ziek melden en rematch doen hehehe. Beterschap!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als ik morgen ziek thuis ben hou ik je daar aan ;)

tnx man

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net tegen Sharky gespeeld. Het is 3-2 geworden. Hij upload de filmpjes later nog :)

Waren echt spannende matches!

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  19. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    3-2 voor wie?:eek:

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    voor mij, ik heb de match gewonnen, maar het scheelde echt weinig