[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Net Fast and Furious gezien. Had er toch iets meer van verwacht en is me dan ook wel ietwat tegengevallen. Zo vond ik dat er maar weinig races in zaten, en de races die er in zaten niet super veel voorstelde. Het camerawerk tijdens de races was ook niet echt top. De auto's waren wel aardig maar de nadruk lag er toch minder op in dit deel. Trouwens, bij die eerste race leek het wel alsof ik naar een gameplay filmpje van Midnight Club zat te kijken.

Het was leuk om weer eens naar de bios te gaan met iemand maar de film viel me wat tegen.

Die Subaru op het einde is echt om te janken, waarom die auto:emo:

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Spirit
    Had deze film al tijdje op het oog, omdat ik Sin City 1 van de beste films van de laatste jaren vond. The Spirit is ook van Frank Miller, en lijkt als 2 druppels water op Sin City op elke mogelijke manier. Zelfde grafische stijl, zelfde muziek, zelfde vertel manier etc, alleen jammer dat het verhaal het niet haalt bij Sin City. Kwa looks erg mooi gemaakt, maar het verhaal viel me tegen, ook al is het best vermakelijk. Kan je niet wachten tot ze met Sin City 2 beginnen dan kan je deze als tussendoortje even zien, als je onthoud dat het verhaal weinig om het lijf heeft.
    7/10

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was deze film helemaal vergeten. De reden was ook eigenlijk dat ik dacht dat die veel later uitkwam maar ik zie nu dat in de Kerst al uit was.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nice! Ik wil eigenlijk ook wel een keer die comic kopen in zo'n mooie uitvoering. Ook wel een leuk verjaardagscadeautje denk ik. :+

Over The Spirit. Daar keek ik al een flinke tijd naar uit. Vooral die Sin City sfeer en de inbreng van Samuel L. Jackson is voor mij alleen al meer dan een reden om die film te checken. Toch jammer dat ze net niet wat meer tijd hadden besteed aan dat verhaal want anders had het waarschijnlijk een topper geworden. Nu is het een film die aan velen geruisloos voorbij zal sluipen.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    The Spirit halverwege uitgezet (iets wat ik nooooit doe bij een film). Kon zijn dat ik gewoon te moe was maar de film kon gewoon totaal niet boeien 8)

6. Ashavan

Ashavan Guest

Meet the spartans
    the new Superhero movie

Heb beiden merendeels op fast forward gekeken omdat het gewoon te slecht was. Grappen zijn niet leuk. Carmen Electra en Pamela Anderson zijn hun houdbaarheids datum al voorbij.

Beiden een 3 wat mij betreft.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Punisher.

Eindelijk dan eens gezien. Erg vermakelijke film.

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Had 'm ook gezien.
    Af en toe gewisseld met xXx (ik weet het..slecht :+) maar voor de rest gewoon Hotel Rwanda gekeken.
    Echt een absurde situatie, maar er is wel een mooie film van gemaakt.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben gister in het Cinerama in Rotterdam naar Che: Part One geweest, Klik. Ik vond hem geweldig. Ik wist niet veel van de Cubaanse revolutie af, dus daarom besloten mijn vriendin en ik er heen te gaan. De film is boeiend, hij is relaxt (waarmee ik bedoel, geen achtbaan-film. Er wordt de tijd genomen om het verhaal uit de doeken te doen), en goed geacteerd.

Nu wil ik Part 2 zien \o/

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag en gister Flags of our Fathers en Letters from Iwo Jima gezien.

Vond het erg indrukwekkend. Ik had gister eerst Flags of our Fathers gekeken, dat vond ik opzich zelf staand een redelijke film. Niet zo heel bijzonder. Maar vandaag Letters from Iwo Jima gekeken en dan valt alles op zijn plaats. Erg indrukwekkend om het verhaal van beide kanten te zien.
    Van de 2 films vond ik Letters from Iwo Jima het beste.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    The Invasion

Opzich wel een vette film. Alleen komt hij naar mijn mening wat te traag op gang. Opzich zaten er best wel wat spannende momenten in de film, maar hij had voor mij iets meer horror achtig mogen zijn.

Al met al een 7 waard.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ga ff Battle for Haditha kijken, schijnt een goeie film te zijn!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Moet er nog steeds tijd voor nemen om ze te kijken. Wat is de goede volgorde?

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het de goede volgorde is maar ik heb eerst Flags of our Fathers gekeken.

Denk dat het niet heel veel uitmaakt in welke volgorde je kijkt. Maar volgens mij is Flags of our Fathers eerst.

15. Sherman

Sherman Guest

Yes Man vandaag in HD gekeken. Wel leuke film, Jim was af en toe weer leuk. 7,3 :)

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter met Flags of our fathers beginnen want die is net wat minder dan letters from iwo jima.

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Eind deze maand natuurlijk de film X-Men Origins: Wolverine kijken.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb ik ook wel zin in eigenlijk... vond de 1e film best goed, de andere twee mar mneh. Maar hier toch ook wel weer zin in.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Om Boondock Saints 2 dit jaar in premiere gaat, heb ik vannacht deel 1 zitten kijken weer..

En het blijft echt een supergoede film..
    Rocco speelt zo enthousiast en energiek, echt fantastisch om te zien. Ik vind het creatieve schelden beter als in Scarface enz :p. Die dialogen zijn sowieso geniaal, en ik heb vaak zitten glimlachen hier. Rocco is zeker een van mijn favo characters.

De scenes waar rechercheur Dafoe tussen de Saints zit om uit te leggen wat er gebeurde, terwijl de Saints het in dezelfde scene laten zien, vond ik echt fantastisch.. Vooral als Dafoe echt op z'n kniëen ging zitten, fantastisch.

De minpunten zijn de Ierse broertjes die mij totaal niet konden overtuigen als religieuze bad-asses. Die scene met die 9 Russen was wel werkelijk geniaal.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En ze toch als Avatar? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina