Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw:
    [ bestel ] € 189,00 (voorraad: ja)

    Dat is wel heel duur..:x
    Terwijl de Ear Force X4 maar €140,-
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    de AXPro is ook nog niet zo oud en de Ear Force X4 is alweer wat ouder, dat is de reden ;)
     
  3. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een sharkoon en geen problemen mee gehad, maar vandaag opeens viel de mic uit.. ik hoor alles gewoon maar als ik wil praten niemand hoort me alle kabels aan gedrukt, knopjes gecheckt niets, toen haalde ik de mic eruit viel er een klein stkje uit heeft het daar waarschijnlijke mee te maken, en zoja moet ik hem gewoon terug sturen naar redcoon? Hopelijk snel antwoord.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mijn mic was ook naar de kloten (rubbertje maarmee hij aan de headset vastzit was kapot) , ik heb toen sharkoon gemailed en die hebben me een nieuwe gestuurd (gratis). Had ze wel mijn factuur gemailed bij wijze van garantiebewijsje
     
  5. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook kans dat je geld terug krijgt ofniet?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor t hele apparaat omdat je mic kapot is? Denk ik niet, maar je zou ff op de site van redcoon kunnen kijken in de voorwaarden. Hoe lang heb je hem al?

    Maar zoals ik al zei, die lui van Sharkoon zijn best relaxed qua vervangende onderdelen, ik zou ze ff een mailtje sturen als ik jou was
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  7. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    2 maanden heb ik sharkoon ongeveer maar ik ben er niet zo tevreden mee al die draden maar ik zou het kunnen vragen en anders laat ik dat onderdeel vervangen en kan k hem misschien nog verkopen op dit forum of op marktplaats maarja eerst morgen maar even vragen op redcoon
     
  8. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik bel vandaag naar redcoon zeggen ze ja ik kan hem laten ophalen maar dat kost het u geld omdat hardware niet onder de garantievoorwaarde ligt maar wat is de mail van sharkoon zelf anders mail ik hun wel? Want ik hoor van meer mensen dat je van sharkoon zelf gratis de part kan krijgen terwijl je bij redcoon bv moet betalen..
     
  9. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik zit eraan te denken om een Tritton AX360 te kopen, nadat ik een miskoop heb begaan met de Steelseries Siberian Neckband omdat ik deze niet kon aansluiten op mijn televisie omdat ik in mijn televisie geen hoofdtelefoon ingang heb. Kan iemand mij vertellen of ik een hoofdtelefoon ingang nodig heb voor de Tritton? Want ik wil niet opnieuw een miskoop begaan.
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de PC150 sennheisser, deze headset gebruik ik voor de pc en zit ook pc aansluiting aan.. zou ik deze kabels ( roze en groen ) in een splitter kunnen doen en dan via USB in de xbox doen? Gaat de microfoon ook werken? en welke splitter heb ik precies nodig?
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Tritton AX360 en je kan hem gewoon aansluiten via de XBox 360.:) Je krijgt er een bult kabels bij zodat je hem overal op kan aansluiten (Xbox, PC, TV etc.) en een handig boekje waarin alles uitgelegt word. Als je dus een Xbox 360 hebt kun je hem zonder problemen aansluiten.
     
  12. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Heb de Tritton AXPro gekocht :eek:. Booh, wat een ding zeg!
    Maar bedankt voor je reactie Duke_Jay :)
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    via de usb lukt zoiezo niet, dat wordt namelijk niet ondersteund door de xbox 360, je kunt wel de groene mini-jack in een mini-jack naar tulp-tulp verloopje doen, die kosten niet veel en dan kun je hem aan sluiten aan de rood-witte tulp aansluiting die uit je xbox kabel komt.
    je headset aansluiten lukt niet aangezien die niet xbox compatible is, het is namelijk niet dezelfde kabel en hij is daar niet toe in staat.

    wat een beest goed geluid he!:9
     
  14. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    op youtube heb ik een review over de Tritton AXpro gezien.
    Erg indrukwekkend allemaal, alleen laat de man een soort van amerikaanse stekker zien, krijg je deze ook dan bijgeleverd? Of gewoon de normale stekker?
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    je krijgt een gewone stekker bij geleverd mits je hem gewoon in nederland besteld, als je hem nou uit het buitenland laat komen kan die dus anders zijn en is een simpel verloopje genoeg.
    laat je hem van echt ver komen zoals amerika let er dan even op dat je er een converter tussen hangt anders blaas je je headset op omdat ze in amerika met 110 volt werken en wij met 230 volt (ja 230 ja en niet 220!)
    maar dat lijkt me een beetje overbodig aangezien je ze gewoon in nl kunt halen :)
     
  16. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil toch de X4 kopen omdat je de voice kan regelen. Maar op de site van play.com en limexb360.co.uk zie ik nergens dat je de Replacement Parts van de X4 kan kopen daar. of kijk ik nou verkeerd???:confused:
    Het zou wel fijn zijn als je ze daar kon bestellen. De mic zou maar eens kapot gaan of de Talkback Cable en je kan er geen nieuwe voor kopen hier in Europa. Dan ben je dus mooi de sjaak.
    Op de site van Turtle Beach kan het wel, maar hun verzenden alleen maar in amerika:'-(
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    zover ik weet kun je ook geen replacement parts kopen in europa omdat die daar simpel niet geleverd worden omdat dat niet aantrekkelijk is voor winkels om te verkopen.
    de winkels importeren die x4 ook vanuit amerika daarom.
    maarja je hebt altijd garantie zover ik weet dus daar kun je vast wel wat mee;)
    maar de astro en de Tritton AXPro kunnen ook gewoon voice bij regelen hoor :eek: tenzij je feedback bedoeld, dat je jezelf kunt horen.
     
  18. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor de info.
    Heb een paar dagen geleden de Tritton AXPro gekocht, toch maar deze en niet de Turtle beach X4, omdat deze draadloos is en aangezien ik clan matches speel lijkt het me niet handig dat de batterijen ineens op zijn en ik mijn team niet meer kan verstaan (COD WaW). Gekocht op het internet in Nederland, dus ik heb gewoon de europese stekkers. (ik opgelucht). Maar nu heeft iemand in mn clan de sharkoon X-Tactic Digital, dus heb ik gekeken naar hoe die eruit zag, en tot mijn grote verbazing lijkt deze erg sterk op de Tritton AXpro, met ongeveer dezelfde functies van wat ik daar zo las en goedkoper, weet iemand specifiek de verschillen tussen deze 2? Heb ik teveel geld uitgegeven?
    Al met al de Tritton AXPro heeft een heerlijk geluidje, het maakt mn Elite een stuk mooier!! :D
     
  19. LalihatuV

    LalihatuV IND RMS NL

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    heeft iemand de juiste instelling voor mijn Tritton AXPro voor het spelletje Call Of Duty World At War? Dus ik bedoel op welke kleuren ik op de functie Front, Rear, Centre en Sub kan toepassen?

    Groetjes,
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb zelf geen ervaring met het nieuwe model maar als het goed is kon je het volume van je headset niet afzonderlijk regelen en gaan deze dus mee over je andere speakers wat niet echt fijn is dus.
    voor de rest is tritton als het goed is een dochterbedrijf van sharkoon en daarom lijken de headsets ook zo op elkaar.

    en over je 2e vraag:
    instellingen kun je niet echt van een ander krijgen, dat is iets wat je zelf moet zoeken.
    een paar handige tips wat mij hielp is in Cod:WaW bij opties het overbodige geluid af te zetten in de menu's (zoals cinema music enzo) dan kun je je beter focussen op waar de kogels vandaan komen, dan nog een beetje kloten (vooral center en rear zet ik meestal wat harder) en je hebt dikke pret met je headset;)
     

Deel Deze Pagina