Ik ben helemaal klaar met mijn internet provider.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 7 apr 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Al vanaf dag 1 heb ik gekloot ermee, ik word echt om de haverklap van Xbox live gegooid. Ik heb werkelijk al het mogelijke geprobeerd om dit te verhelpen (poorten openen, noem het maar op ) Het heeft nooit geholpen.

Met internet op de laptop had ik echter nooit veel problemen gek genoeg, en MSN ook niet. Al viel mijn verbinding wel volledig weg als ik ook van Xbox live gegooid werd. Dus aan XBL ligt het totaal niet. Toch had ik weinig te klagen verder qua internet,maar sinds gisteren en vandaag weer is dat flink veranderd.

Ik word echt om de twee minuten van internet gemieterd, sites laden gewoon niet. MSN gooit mij eruit en in XBL parties kan ik nog niet eens twee minuten zitten. Ik ben klaar...helemaal klaar met ALICE!

Supergoeie snelheid hoor, 20Mbit voor 20 euro per maand...maar met zulke timeouts is er geen flikker aan. Ik heb ze al meerdere keren gebeld, dan krijg ik een dom wijf ervoor die echt van alles lult...maar NIKS waar ik iets aan heb en de telefoontikken...die gaan gewoon door hoor.

Ik ga dus of naar Ziggo of naar Tele2 (ik zat in mijn vorige woning bij Ziggo en nooit had ik problemen ) al zal ik alleen een stuk langzamere speed hebben. Tja, of ik moet 50 euro willen dokken voor 20mbit.

Ziggo of Tele 2 dus.

Ik heb begrepen dat je bij Ziggo het 2 maand gratis kunt uitproberen, dat is zeer netjes en gelijk goed om te testen of de problemen verholpen zijn. En het mooie is...ik kan om de maand opzeggen.

Tele 2 komt bij allerlei testen het er als beste uit, ook heb ik tv, en internet (20mbit) voor 30 euro...dat is zeer netjes...MAAR, is die snelheid gegarandeerd? Hier thuis haal ik met Alice (ADSL) 1,7MB/sec met downloaden. Gaat dat met Tele 2 lukken? En dan nog iets...

Ik heb dus een maand opzegtermijn bij Alice...als ik nu opzeg, dan is het over een maaandje afgelopen. Als ik nu Ziggo zou aanvragen, (en het is dus gratis heb ik begrepen) kan ik dat dan samen met Alice gebruiken? Dat zou ideaal zijn.....

2. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor ziggo gaan heb ik totaal geen problemen mee.

Kan op XBL zonder dat de verbinding verbreekt, als het goed is krijg je er ook een draadloze router bij dus kabeltjes niet nodig tenminsten als je de adapter hebt van xbox.

Over tele2 heb ik wel te klagen heb ik in begin gehad, vaak problemen mee vaak storing in en wel de volle mep betalen.Bel je naar tele2 krijg je een callcenter, o ik zal u even doorverbinden. 30min later heb je weer iemand aan de lijn, o sorry maar dan moet u op een andere afdeling zijn ik zal u doorverbinden, heb je eindelijk de goede afdeling krijg je te horen sorry ,maar onderhoud is ook nodig. Het was zeker wel 2 of 3 keer in de week dat er een storing was.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat was in het begin? Tele2 is ook ADSL heb ik begrepen? Dan zou ik dus een maand moeten wachten voordat ik dat kan proberen. Ik heb nu verbinding gemaakt met iemand in mijn straat en guess what...GEEN timeouts.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is KPN geen optie? Zij hebben ook een kastje die je kan aansluiten als je wacht tot je word aangesloten, zit je ook helemaal niet zonder internet. :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou van een vriend hoor ik alleen maar slechte dingne erover , dus no way.

6. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziggo zeker niet nemen, al mijn vrienden en mijn vriendin hebben problemen ermee.
    ik zelf heb UPC en heb daar geen problemen mee, never nooit gehad ook.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En ik heb dus wel vaak problemen met UPC.
    Klantenservice zuigt ook.

8. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel te vaak problemen met Ziggo, valt er echt heel vaak uit.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kijk zo zie je dat de ene bijvoorbeeld Ziggo aanraadt en de ander hem afraad.
    Je moet gewoon geluk hebben dat er bij jezelf niet zo vaak problemen voorkomen.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wij hebben hier tele2, nooit problemen mee en een goede snelheid.

11. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt meestal aan de locatie.

Waar ik woon is Ziggo gewoon goed. En hebben we alleen in het begin van ons contract een paar dagen zonder internet gezeten. Maar dat lag aan de monteur van Ziggo die het verkeerd geïnstalleerd had. Dat had verder vrij weinig met de connectie van Ziggo te maken.

Als ik jou was, zou ik gewoon bij buren of andere mensen in de straat vragen wie zij als provider hebben. Als ze geen problemen met Ziggo hebben, dan kan jij er hoogst waarschijnlijk ook vanuit gaan dat jij geen problemen krijgt.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Wij hebben ook ziggo.
    Eerst had ik ook veel uitval maar omdat we zo vaak hebben gebeld hebben ze een monteur laten komen en die heeft het probleem verholpen, sindsdien geen problemen meer gehad:)

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hier ook Ziggo (alles-in-1 Extra), nooit problemen gehad, zelfs gratis tweede digitale tv ontvanger gekregen voor boven, en het kost maandelijks niks meer ook ;)

14. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Wij hebben hier ADSL van XS4ALL en moet zeggen dat het goed bevalt.
    Nooit problemen met het internet gehad, behalve dan een keer een landelijke storing. Maar netjes zoals XS4ALL is kregen we toen een brief met daarin een excuus voor de storing en de mogelijkheid om een gratis staatslot toegestuurd te krijgen!

Helaas is XS4ALL wel wat duurder als bijv Alice of Tele 2.
    Voor 20mbit betaal je 54,95 wat eigenlijk wel wat aan de hoge kant is. (al krijg je nu wel een gratis mini laptop kado :+)

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik jij een router?
    Want daar kan het ook aan liggen.

Ik heb zelf maanden lang gezeik gehad met zeer trage internetsnelheden,
    Achteraf bleek het allemaal aan de router te liggen.
    Sinds ik een nieuwe router heb heb ik nooit meer problemen gehad.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    iedereen heeft een router. En als je geen losse hebt dan zit deze standaard in het modem.

17. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ruim tien jaar xs4all, je betaalt wel wat centen, maar nooit problemen gehad.
    sorry, één keer, vorig jaar met de grote internet storing. Ter compensatie kreeg ik een cadeaubon twv 20,00 of bij neo een staatslot.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wij krijgen vanaf 1 mei Tele2. Op het moment hebben we Telfort maar daar hebben we in het verleden erg vaak gezeik mee gehad.

Maandag ging het er bij Radar ook nog over en die helpdesk is inderdaad drama. Die problemen met de router kwamen mij na een tijdje ook mijn neus uit. Helemaal als je continu hoort dat je hem moet resetten en als je weet dat dat niet werkt. Soms kreeg ik echt het idee alsof ze zomaar mensen van de straat plukten en deze achter de telefoon zetten. Wanneer het internet uitviel werd mij gezegd dat ik maar de firewall moest uitzetten terwijl ik gelijk al zei dat het niet aan de instellingen lag maar dat die router gewoon bagger was. Domme, domme mensen daar en een verschrikkelijke service en routers.

Hopelijk is Tele2 inderdaad een stuk beter.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ..ehm .. Tele 2 ... Tja suc6 :eek:

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    vind ik weer zon nutteloze reactie, je kan bij elke provider wel iets verzinnen, maar omdat tele2 opzich best veel reclame maakt, en misschien een beetje budget om te hoek komt, hoeft het niet perse te lijken dat het een slechte provider is.

Deel Deze Pagina