Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke probleem -.-

Ik deed mijn xbox aan en deed skate erin en meteen werden alle kleuren blauw en groen en alles door elkaar.
    Ik eruit halen en testen op andere tv deed alles na tijdje weer gewoon normaal.
    Dus ik weer aansluiten op mijn tv, alles goed, doe ik skate erin, krijg ik weer hetzelfde en nu geeft mijn xbox geen beeld meer :confused:.
    Het rare is dat ik geen rode lampjes krijg.

2. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Ik heb een VGA kabel gekocht om op me LCD scherm te kunnen spelen. Alleen ik zit nu met het geluid dat het niet doet.

Ik heb ook een kleine adaptertje of hoe je t ook noemt gekocht van 1 euro waarin ik die 2 audio kabels van de vga kabel in doe. En ik heb op het volgende filmpje:
    http://www.youtube.com/watch?v=644hIWYNvs

gezien dat je die achter je pc in line in moet indoen en dan die unmute doen en selecte etc maar ik heb vista en geen xp dus weet ik niet zeker of ik het goed gedaan heb. maar ik heb het ongeveer alsdaar gedaan en ik heb nog steeds geen geluid

ps.
    als ik de adaptertje met audio kabels direct in me speakers in stop dan heb ik geen geluid voor de pc maar wel voor xbox maar die staat veeeels te hard en ik kan hem ook niet zachter zetten

weet iemand een raaD?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon even prutsen met je audio instellingen op je PC bij die line-in dan zou het vanzelf moeten werken :)

4. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens vista... als ik bij de volume icoontje in het systeem tray rechtermuis klik > dan bij recorded devices staat er : line in, working, ik heb hem ook niet op mute of zacht staan en hij staat op set default. Maar er komt nog steeds geen geluid uit van me xbox. Ik heb trouwens maar achter op me pc maar 2 inputs, een groene en een blauwe/geel achtig. ik weet niet of dat line in is maar moet haast wel want heb niet meer dan dat

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De line-in is normaal gesproken roze, voor zover ik weet.

6. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedere computer een line-in? want bij mij is geen input die roze is en ik heb er maar 2.

7. apjekills

apjekills Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag,

Ik had laatst mee gedaan aan een prijsvraag voor map pack 1 van call of duty world at war. Nu ben ik een van de winaars en kan ik die downloaden. Alleen heb ik een probleem, de download is bijna 500 mb en ik heb geen hardeschijf. Laatst zag ik hier een thread over dat je een hdd van 20gig kon kopen voor weinig geld. Weet iemand deze thread nog te vinden en of dat nog allemaal kan enz?

Mvg, Apjekils

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat dacht je van Marktplaats.nl , Speurders.nl , X-Bazar (XBW) of de plaatselijke gameboer.

De 20GB HDD kost hier bij de gameboer.
    Nieuw € 39
    2de hands € 29,50

9. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andere kabels, andere tv's. Volgens mij is die dood dus heb maar een reparatie aan gevraagt|:-

10. apjekills

apjekills Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is 20 gig eigenlijk genoeg. Lijkt mij trouwens een beetje weinig

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan heb je veel games en wil je ze op je hdd gaan installeren?
    En laat je budget het toe?

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je games wilt installeren zal het krap worden, maar ik heb pas sinds eind 2008 een Elite en daarvoor dus een Premium van de launch met een 20GB HDD waar na al die jaren nog steeds ruimte over is.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik game nog steeds met de 20GB HDD (Launch).
    Sleep hem steeds van Premium (Launch) naar Arcarde (HDMI 12/2008 ) 8)

14. apjekills

apjekills Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 7 games. Ik wil ze niet gaan instaleren hoor.
    1. Wat heeft eigenlijk het nut om te installerenom je hdd.
    2. Ik bedoel eigenlijk een thread waarin stond dat je een gerepareerde hdd kon kopen. Was gewoon bij microsoft

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nut van installeren is dat je de CD niet meer knetterhard hoort spinnen dus word de xbox een stuk stuk stiller bij het spelen van die games en daarnaast scheelt het ook in de laadtijden.

16. apjekills

apjekills Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, maar dat geluid boeit me niet. Me speakers staan toch hard genoeg

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    De accu van mijn Play and Charge Kit functioneerd niet meer naar behoren. Hoe kan dit eigelijk ontstaan en hoe kan ik dit probleem verhelpen. De accu is zó snel leeg, niet normaal.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je niet veel aan doen. Hij begint gewoon oud te worden. Die van mij heeft het de laatste tijd ook. Maar ik heb hem al sinds de release.

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt! Wel slééééééécht.

En dan komt er nu nog een vraag in mij. Ik heb nog een tweede gamertag ooit aangemaakt, maar elke keer als ik mij wil inloggen op xbox.com logt ie automatisch in op die gamertag. Kan ik die gamertag/account vernietigen?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk eens bij System, Memory en dan Gamer profiles

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina