Start net Halo 3 weer eens op na een dik jaar. (Ik zuig vet hard nu ) Maar is het EXP system veranderd? Beetje net als CoD?
Ik heb geen idee hoe het in CoD werkt, maar de aanpak is wel iets anders ja. De oude ranks kun je wel gewoon zien door door te klikken op de naam. Bij invoeren van het nieuwe rankingsysteem begon iedereen als het ware overnieuw en moet je per speltype EXP (en bij ranked matches ook gewoon highest skill) verzamelen.
Bij COD4 heb je een algemene ranking, dit houdt dus in: van level 1 tot 55 en vervolgens kan je 10x prestige doen. Bij Halo 3 had je vroeger ook een algemene ranking, nu heb je dat nog steeds maar er loopt per speltype ook nog een ranking. Dus je bent bijvoorbeeld level 40 algemeen, maar in Team Slayer kan je level 5 zijn, dit wordt beslist aan het aantal potjes dat je hebt gewonnen. Hier maakt het tevens ook geen reet uit of je met 25 - 0 of met 25 -24 wint, tgaat per gewonnen match.
Ahh oke, ik kwam erachter dat je wel weer level down enzo kan gaan. Alleen waar is die exp voor dan? Ook zag ik dat mythic map pack en de achievements ervoor kan ik al zien, maar skulls? in mp?
Totale Exp + hoogste level op een playlist bepalen je algemene rank, zie ook http://www.bungie.net/Stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=Xink NL
ik heb even een vraag over de skulls uit de campain, als ik deze op pak tot wanneer blijven die in werking ? gewoon dat ene lvl of blijven die altijd actief op mijn account voor de single player ?
Als je in de lobby zit kan je de skulls aan en uitzetten. Als je een skull oppakt dan blijft deze de rest van de speelsessie in werking.
ah ok, dat is duidelijk dan kan ik toch met een gerust hart die skulls op pakken EDIT: maar kan ik een skull op pakken in een lvl en van zodra die actief is gewoon save en quit kiezen en is die dan toch geregistreert voor in de lobby en de achievements ?
Ok Heb de game immers ook niet zo vaak gespeeld als zijn voorganger. Stond me in ieder geval bij. Geen idee waar dit op slaat maar nog succes ermee.
Halo 3 Mythic Map Pack eindelijk online \o/ Content: Halo 3 Mythic Map Pack Price: 800 Microsoft Points Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,MILD LANGUAGE,VIOLENCE] The long-awaited Mythic Map Pack drops into Xbox LIVE Marketplace. Investigate Orbital’s abandoned hallways - before it was evacuated, the Quito Space Tether was heralded as the “Civil Engineering Monument of the Millennium.” Witness Assembly, where Scarab hulls loom overhead, being decontaminated in preparation for the city-sized Lekgolo colonies that will breathe life into the massive metal husks. An excavation site surrounded by deadly Forerunner defenses, the mysteries of Sandbox are hidden high above, deep below, and right before your eyes. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. http://marketplace.xbox.com/en-US/g...24d5307e6?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson